Ik ben in het bezit van een iMac met een SSD van 500 gb en qua ruimte heb ik daar genoeg aan. Alleen vind ik het nogal risicovol om al mijn foto's video's en ander werk alleen op mijn harde schijf te hebben. Ik heb weliswaar een externe schijf aan mijn mac hangen waar regelmatig backups op worden gemaakt maar toch voelt dat niet veilig. Ik ben nu aan het kijken naar een goed werkende cloud service en ik ben tijdens het zoeken Pcloud tegen gekomen.
Pcloud klinkt goed en zeker als je in een keer 1TB opslag aanschaft is het qua prijs interessant. Alleen vraag ik mij af of ik mijn automatische backups die ik nu op een externe schijf maak ook in mijn cloud kan laten opslaan. Ik gebruik hiervoor de Time Machine van Apple en dat werkt uitstekend alleen zou ik dat dan via Pcloud willen laten lopen. Hebben mensen hier ervaring mee ?
Pcloud klinkt goed en zeker als je in een keer 1TB opslag aanschaft is het qua prijs interessant. Alleen vraag ik mij af of ik mijn automatische backups die ik nu op een externe schijf maak ook in mijn cloud kan laten opslaan. Ik gebruik hiervoor de Time Machine van Apple en dat werkt uitstekend alleen zou ik dat dan via Pcloud willen laten lopen. Hebben mensen hier ervaring mee ?