Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakers2013
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-11-2024
Hallo,
Ik verstuur regelmatig kaarten van Jacquie Lawson. Als je een kaart uitzoekt kan je de animatie (video) bekijken en daarna kiezen of je die kaart wilt versturen of niet. Dat vooraf bekijken van die kaart lukt niet in de google chrome browser van mijn laptop en ook niet in een opera browser. Doet het wel met microsoft edge.
Ik heb Adobe Flashplayer nog geprobeerd maar hier werkte het ook niet mee. Jacquie Lawson schijnt met HTLM5 te werken en als ik het goed heb begrepen doet You Tube dat ook. You Tube wordt wel gewoon afgespeeld. Iemand een idee waarom de kaarten wel afgespeeld worden in Microsoft Edge en bijv. niet in Google Chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Volgens de tabel op Wikipedia: HTML5 video zou er geen verschil in support moeten zitten in wat Chrome kan en wat Edge ondersteund. Kijk dus eens in de error console van de browser. Heb je nog bepaalde add-ons in Chrome dat in de weg kan zitten, zoals een adblocker oid?

Dat Opera het ook niet doet komt omdat het feitelijk Chrome is met een ander schilletje. De browser engine en media support is hetzelfde.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dit heeft weinig van doen met Serversoftware en Windows Servers dus ik verplaats even naar de buren van CSA.

@Hero of Time er bestaat geen browser of site zonder bugs, dus dat zou altijd nog kunnen. Al lijkt me het stug, gegeven de beschrijving. Een test werkt overigens prima in Firefox. (Chrome ga ik niet gebruiken, ook niet om te testen).

Anyway, @tweakers2013 heb je niet iets als een adblocker of andere content blocker draaien? Die kunnen altijd onvoorspelbaar gedrag veroorzaken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:49

DeTeraarist

#Boots2Asses

Zit er misschien een extensie in de weg? Bij mij deed hij het zo in m'n extensieloze Chrome, maar in Firefox moest ik eerst wat sleutelen aan uMatrix.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

@F_J_K, de vraag van de TS was of er verschil in ondersteunde formaten (codecs feitelijk) is tussen Edge en Chrome. Die is er dus niet. En samen met @DeTeraarist: ik geef al de hint naar extensies. Nog een keer noemen lijkt mij wat overbodig. ;) Zeker als er ruim 2 uur (en 3 uur) verschil zit tussen de reacties. :)

Commandline FTW | Tweakt met mate