Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenlung
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-03-2022
Ik zoek een?
tv 55"

Wat is je budget?
Rond 1000-1250 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
tv kijken ziggo, netflix en films

Wat heb je zelf al gevonden?
Diverse merken en series en diverse winkels bezocht, iedere winkel heeft wel weer een andere voorkeur.
Zit zelf heel erg te twijfelen tussen Samsung 55MU8000 , Sony 55XE9005 en LG 55SJ850v

Welke vragen heb je hier nog over?
Wie heeft persoonlijke ervaring met deze en kan eventueel argumenten geven waarom

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:59

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Hoe snel heb je de televisie nodig? Je zou nog even door kunnen sparen voor de LG OLED55C7. Deze wordt nu in Nederland (na bellen met de winkel; zie [Zero Tolerance]\[Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2) voor onder de € 1500 verkocht. Ook kan het lonen om hiervoor naar een Duitse MediaMarkt te rijden, aangezien ze daar vaak voor een paar honderd euro minder aangeboden worden. Met de release van de 2018-modellen en het komende WK heb je kans dat er nog wel meer met de prijzen gestunt gaan worden.

Mocht je niet willen of kunnen wachten, dan wordt de 90-serie van Sony beschouwd als het beste wat er nu op gewoon LCD / LED gebied te koop is.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10 13:03
tip: vanaf 55" beginnen de OLED panelen - ik zou dan ook zeker een OLED paneel kopen als je portemonne e het toelaat

you had me at EHLO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-10 14:29

Major_ton

Shoot!

Wanneer ga je er echt voor zitten om van een film te genieten? Overdag of 's avonds? En in dat laatste geval laat je dan de lampen aan of moet het zo donker mogelijk zijn? Ga je recht voor de TV zitten of is een grote kijkhoek belangrijk? Hoe belangrijk is de gebruikerservaring en speel je graag met (beeld)instellingen?

Voor een meer gericht advies is het handig om deze vragen eerst te beantwoorden :-)

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zenlung
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-03-2022
Allen bedankt.
Het is de Sony 55XE9005 geworden.
Super tevreden met deze televisie.

mag een slotje op :)