vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Ik ga er vanuit dat het mag, anders hadden ze de afbeelding niet in de RSS feed moeten zetten.
Echter liggen de rechten veel gecompliceerder.
Je moet dus de vraag stellen aan de eigenaar van die feed, niet hier.
En het kan dus best zijn dat 1 feed item wel een afbeelding heeft en de andere niet.
Echter liggen de rechten veel gecompliceerder.
- Welke rechten heeft de eigenaar van de afbeelding aan de nieuws website verleend?
- Welke rechten heeft de nieuws website zelf?
En het kan dus best zijn dat 1 feed item wel een afbeelding heeft en de andere niet.
[ Voor 7% gewijzigd door DJMaze op 27-03-2018 12:55 ]
Maak je niet druk, dat doet de compressor maar
Het is een ' soort ' rss. Uiteindelijk scrappen zij gewoon de pagina's. Dat maakt de situatie wel anders denk ik...DJMaze schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 12:53:
Ik ga er vanuit dat het mag, anders hadden ze de afbeelding niet in de RSS feed moeten zetten.
Echter liggen de rechten veel gecompliceerder.Als de eigenaar van de afbeelding alleen "tonen op de nieuws website zelf" toestaat, dan is de nieuws website in overtreding.
- Welke rechten heeft de eigenaar van de afbeelding aan de nieuws website verleend?
- Welke rechten heeft de nieuws website zelf?
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Dan gewoon die afbeeldingen niet tonen.
Straks ligt er anders nog een gepeperde rekening van Getty Images op je deurmat
Straks ligt er anders nog een gepeperde rekening van Getty Images op je deurmat
[ Voor 50% gewijzigd door DJMaze op 27-03-2018 16:01 ]
Maak je niet druk, dat doet de compressor maar
RSS-feeds zijn ook niet altijd bedoeld om te publiceren op internet. Puur voor het gemak dat mensen notificaties krijgen bij nieuw nieuws. Ik zie er vaak nog een copyright in de metadata ervan staan.
Beste is dus om even bij de eigenaar toestemming te vragen voor publicatie.
Beste is dus om even bij de eigenaar toestemming te vragen voor publicatie.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes