Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Sandor_Clegane
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Sandor_Clegane

Fancy plans and pants to match

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een 1950X met een Taichi X399, en heb het volgende:
Ik zet 's avonds de stroom helemaal van de machine dmv een stekkerdoos met knop.

Als ik nu het systeem opstart, gaat ie aan, dan weer uit en dan weer aan.

Is dit normaal? Voor de rest loopt het als een zonnetje.
Ik kan me herinneren dat dit zich is gaan voordoen na het plaatsen van een tweede videokaart, maar helemaal zeker weet ik het ook niet.

Enig idee? Moederbord heeft de laatste bios: 2.0.

Less alienation, more cooperation.

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:13
Heb je al geprobeerd iets langer te wachten de computer aan te zetten, na het inschakelen van de spanning? Het lijkt er op dat je voeding wat meer tijd nodig heeft om het gevraagde vermogen te kunnen leveren.

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:58
Het zal mij niks verbazen als het een POST check is wat het systeem zelf uitvoert nadat het zonder stroom heeft gezeten.

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-10 07:57
Aangezien je pc dus grotendeels spanningsloos is, probeer eens een andere knoopcel batterij?
Dingen lopen dan leeg, wat voor dit soort issues kan zorgen.
Wil niet zeggen dat dit nu ook zo is, maar hij is redelijk snel vervangen en kost haast niets :)

• Sandor_Clegane
  • Niet online

Sandor_Clegane

Topicstarter
dylan111111 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:30:
Het zal mij niks verbazen als het een POST check is wat het systeem zelf uitvoert nadat het zonder stroom heeft gezeten.
Hier zat ik ook aan te denken, maar ik kan er zo niets over vinden bij Asrock.

Het systeem is net een halfjaar oud oid, dan zou de bios batterij toch nog wel stroom moeten hebben?

• Sandor_Clegane
  • Niet online

Sandor_Clegane

Topicstarter
Nivado schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:18:
Heb je al geprobeerd iets langer te wachten de computer aan te zetten, na het inschakelen van de spanning? Het lijkt er op dat je voeding wat meer tijd nodig heeft om het gevraagde vermogen te kunnen leveren.
Hmm dit is misschien niet eens zo gek, 1000 W voeding, probeer ik volgende keer eens.

Thanks voor de input. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Sandor_Clegane op 27-03-2018 11:43 ]

Pagina: 1