Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Maar als jullie de setup van either itunes of icloud, downen en dan op de details->eigenschappen cert, klikken bij de uac melding, kan je het zelf ook zien.
Dit is iets wat alleen Apple op kan lossen.
ik heb het (itunes) intussen even verwijderd, cloud had ik zowiezo al niet op me windows gezet (ook omdat die bonjour (die meekomt met itunes) altijd problemen geeft in windows))
Ik snap dat ze, jou zo graag op een imac ofzo willen hebben, maar om dit zo te doen is misdadig vind ik.
en hij is al meer dan 1 maand verlopen, ter info
[ Voor 10% gewijzigd door Mel33 op 28-03-2018 10:50 ]
Afgezien daarvan is dit slordig van Apple, maar alleen iets wat Apple kan oplossen. Neem aan dat je het installatiebestand wel direct bij Apple zelf hebt gedownload.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Uiteraard, maar even ter mijne info, is hij bij jou niet verlopen dan?
Want jou link geeft mij ook dit verlopen cert.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Mijn vraag is nu;
Is de datum van het cert van hun setup prog, afhankelijk van 'mijn' certificaten in 'mijn' windows?
[ Voor 31% gewijzigd door Mel33 op 28-03-2018 15:18 ]
Ik zou zeggen dat je zonder een Windows machine niet gemakkelijk een Windows installer kan uitlezen, en dus het certificaat niet kan achterhalen.Mel33 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 15:15:
Dus begrijp ik goed dat het dus OS afhankelijk is, of u een geldig certificaat kan vergelijken(zien) komend uit een setup programma?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
[ Voor 6% gewijzigd door armageddon_2k1 op 28-03-2018 15:19 ]
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Nee ik begrijp, u hoeft het niet voor mij te testen.
iemand anders missc?
@armageddon_2k1 thanks
@Hackus ja ik heb 3 cert die verlopen zijn (in windows zelf,) de rest is up to date.
Ik heb geen apple cert's meer in mijn systeem
Edit;
Het is ook bij de itunes setup gaande.
[ Voor 7% gewijzigd door Mel33 op 28-03-2018 15:23 ]
Kortom: niks aan het handje maar Apple moet op gegeven moment wel voor certificaten met nieuwe geldigheidsperiode zorgen.
Ik krijg een update van iTunes 12.9.3
En als ik naar het certificaat kijk voordat ik iTunes update dan blijkt hij geldig te zijn tot 25 febr 2018
Hoe zit dat, nou? gaat apple dit nog fixen of moet ik het ergens aangeven,
Want ik kan mij haast niet voorstellen dat Apple een oud certificaat gebruikt
Wat zie ik over het hoofd?
Edit
Aan @Olaf Er staat bij de uitgebreide fout controle: dat de intrekkingsstatus niet gecondoleerd kan worden omdat de server offline is, dus dan zit ik met deze uitspraak "Kortom: niks aan het handje maar Apple moet op gegeven moment wel voor certificaten met nieuwe geldigheidsperiode zorgen."
Edit 2
Die server die offline is, is dat 1 van symantec, hebben die niet een vinger hier in de pap.
Hoop dat iemand die er meer van weet, er eens naar kijkt.
[ Voor 41% gewijzigd door Mel33 op 25-01-2019 11:22 ]