Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 22:02
Ik zoek een?
Vervanger van mijn HTC10 welke ik kapot heb laten vallen.

Wat is je budget?
Liefst niet te veel maar als het moet dan moet het.

Wat heb je zelf al gevonden?

S8
S9
XZ2 compact
Nokia

Echter al deze problemen hebben voor en nadelen zoals ontbreken headphone, glazen achterkant, fingerprint aan de achterkant,erg duur.

Welke vragen heb je hier nog over?
Het liefst zou ik eigenlijk een moderne kopie van mijn htc10 willen hebben, ik wil geen grotere telefoon.
En sense bevalt goed. Maar het staat mij tegen om een 2 jaar oud model te kopen.
China telefoons heb ik ook naar gekeken omdat ik de mi2 wel mooi vind maar ik blijf de softwarekant van die telefoons tricky vinden.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:11
Volgens mij is de HTC U11 Life de moderne kopie, maar in de pricewatch staat die op nog verwacht te leveren. Misschien tijdelijk een 2dehandsje nemen? Of een nieuwe HTC 10, die hebben de Android 8 update nog gehad zie ik dus kun je ook een tijdje mee vooruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
swhnld schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:01:
Volgens mij is de HTC U11 Life de moderne kopie, maar in de pricewatch staat die op nog verwacht te leveren. Misschien tijdelijk een 2dehandsje nemen? Of een nieuwe HTC 10, die hebben de Android 8 update nog gehad zie ik dus kun je ook een tijdje mee vooruit?
Heeft geen headphone aansluiting en is wederom groter.
Ik neig zodoende heel erg om een nieuwe HTC10 te kopen maar software technisch loop ik dan binnen een jaar met een verouderde telefoon rond want ik verwacht geen verdere updates meer.

Iets in de trant van een nexus 5 zou ook goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-09 18:28
@icecreamfarmer
Het liefst zou ik eigenlijk een moderne kopie van mijn htc10 willen hebben, ik wil geen grotere telefoon.
En sense bevalt goed. Maar het staat mij tegen om een 2 jaar oud model te kopen.
China telefoons heb ik ook naar gekeken omdat ik de mi2 wel mooi vind maar ik blijf de softwarekant van die telefoons tricky vinden.
Als je een HTC 10 wilt kopen zeg je eigenlijk al dat deze gelijk veroudert is, en dat klopt..
Iets in de trant van een nexus 5 zou ook goed zijn.
Je geeft in je laatste bericht aan iets in de trant van een nexus 5 zou ook goed zijn, wat vind je van de Nokia 7 plus pricewatch: Nokia 7+ Zwart of de Nokia 8 sirocco pricewatch: Nokia 8 Sirocco Zwart

Allebei toestellen die in april uitkomen, zitten in het Android One programma (ze werken nauw samen met Google) dit betekend dat ze minimaal 2 jaar updates geven, Clean android en een snelle update beleid hebben.

Wat vind je er van?

[ Voor 3% gewijzigd door dutchnltweaker op 27-03-2018 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
dutchnltweaker schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 12:26:
@icecreamfarmer

[...]

Als je een HTC 10 wilt kopen zeg je eigenlijk al dat deze gelijk veroudert is, en dat klopt..

[...]

Je geeft in je laatste bericht aan iets in de trant van een nexus 5 zou ook goed zijn, wat vind je van de Nokia 7 plus pricewatch: Nokia 7+ Zwart of de Nokia 8 sirocco pricewatch: Nokia 8 Sirocco Zwart

Allebei toestellen die in april uitkomen, zitten in het Android One programma (ze werken nauw samen met Google) dit betekend dat ze minimaal 2 jaar updates geven, Clean android en een snelle update beleid hebben.

Wat vind je er van?
Beide de nokia's zijn weer substantieel groter plus de sirocco is erg prijzig. De orginele nokia 8 heeft camera problemen.
Ik denk dat het de xz2 compact van sony wordt. Die is nu goed verkrijgbaar met een mooie aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:11
icecreamfarmer schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 08:42:
[...]
Ik denk dat het de xz2 compact van sony wordt. Die is nu goed verkrijgbaar met een mooie aanbieding.
Sony XZ2 is een prima keuze. Ik zou wel adviseren even langs de winkel te gaan en het toestel vast houden voor je het aanschaft want het toestel is veel hoekiger dan je HTC was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-09 22:29

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

Neem de sony Xperia XZ2. Anders kun je ook voor een huawei P20 (gewone) kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
Andere optie is de nieuwe nokia 6, net zo groot als de HTC10 en een stuk goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:59
icecreamfarmer schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:51:
Wat heb je zelf al gevonden?

S8
S9
XZ2 compact
Nokia

Echter al deze problemen hebben voor en nadelen zoals ontbreken headphone, glazen achterkant, fingerprint aan de achterkant,erg duur.
De Nokia 8 heeft die problemen niet; headphone jack = check... geen glazen achterkant = check... fingerprint op de voorkant = check... voordelig geprijsd = check

Overigens is de S8 momenteel best goed betaalbaar, een veel betere deal dan de S9 die maar marginaal beter is maar wel honderden euro's duurder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
MicGlou schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 08:53:
[...]

De Nokia 8 heeft die problemen niet; headphone jack = check... geen glazen achterkant = check... fingerprint op de voorkant = check... voordelig geprijsd = check

Overigens is de S8 momenteel best goed betaalbaar, een veel betere deal dan de S9 die maar marginaal beter is maar wel honderden euro's duurder is.
De nokia 8 heeft eer cameraproblemen. Het hoeft niet uitzonderlijk te zij maar hetzelfde als mijn HTC zou wel tof zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
icecreamfarmer schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 08:55:
[...]

De nokia 8 heeft eer cameraproblemen. Het hoeft niet uitzonderlijk te zij maar hetzelfde als mijn HTC zou wel tof zijn.
Cameraproblemen? Niet dat ik weet, doet het prima bij mij... nog nooit problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
MicGlou schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 08:58:
[...]

Cameraproblemen? Niet dat ik weet, doet het prima bij mij... nog nooit problemen mee gehad.
Dat is wat ik in elke review lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
icecreamfarmer schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 09:03:
[...]

Dat is wat ik in elke review lees.
Dat was in het begin, inmiddels heeft de 8 al vele updates gehad... reviews zijn daarom soms erg lastig omdat die worden gedaan op het moment van uitkomen van een toestel en dan kunnen er nog wel eens wat 'kinderziektes' in een toestel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
Het is een sony xz2 compact geworden. Het formaat heeft gewonnen.
Dank allen voor de alternatieven.

Pagina: 1