heb net wat nieuwe zooi gekocht eigenlijk compleet nieuwe computer alleen geen beeldscherm. alles goed moederbord ingebouwd op dat ding proccesor/ram/cooler kaartjes brander/dvd alles er netjes in sluit de voedingskabel aan druk op de power knop om em aan te zetten....... nothing happend
ik dus kijken hoe het preccies zit loopt dus een kabeltje vanaf de powerknop daar zit een stekkertje aan maar die heeft nix met de voeding te maken moet naar het moederbord toe maja hoe kan ik em ooit goed aanzetten zodat er stroom op komt want zo heeft het natuurlijk geen nut iemand die de oplossing voor mij heeft??
kabeltje (van de power switch) naar het moederbord moet voldoende zijn hoor. De stroom krijgt hij namelijk via het moederbord (via de atx-aansluiting, via de draadjes, via de voeding, via je powercable, via je stopcontact, via het elec-netwerk, van de centrale
)
schakelaar van je voeding aan?
ten eerste... doe es wat aan je interpunctie, dit leest namelijk niet erg prettig.
Ten tweede, er staat in je manual hoe je alles moet aansluiten.
Ten derde, luister naar de biepjes die je moederbord geeft, daaraan kun je afleiden wat er mis is.
Ten vierde, als je een MSI hebt kun je met D-led precies zien wat er aan de hand is.
Ten tweede, er staat in je manual hoe je alles moet aansluiten.
Ten derde, luister naar de biepjes die je moederbord geeft, daaraan kun je afleiden wat er mis is.
Ten vierde, als je een MSI hebt kun je met D-led precies zien wat er aan de hand is.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
O, ik d8 al waarom leest het zo moeilijk, ik miste wat puntje,komma's e.d.Op zaterdag 14 juli 2001 22:49 schreef Tampie2000 het volgende:
ten eerste... doe es wat aan je interpunctie, dit leest namelijk niet erg prettig.
Ik d8 al dat ik nu echt opeens heel erg dyslexies (hoe verzin je zo'n woord??) werd ipv een beetje
Ik d8 dat de koeler nog geeneens ging draaien dus dat piept ie zeker niet
toch maar een monitor d'r aan knopen?
AMD 386 DX/DXL 40MHz - 20MB 32-pins edo RAM - 100MB Conner en 160MB Conner Harddisks - OAK Otivga VGA 1MB
je moet goed kijken of je die stekkertje van b.v: power switch, reset switch, HDD Led goed hebt zitten en je ATX goed erin proppen
Pagina: 1