Op dit moment heb ik de beschikking over onderstaande systeem:
Hoewel het systeem langzamerhand toe is aan vervanging zou ik toch graag nog een modificatie willen doen eraan. Dit hangt overigens wel af welke aanpassing(en) er nodig zijn. De videokaart maakt underload behoorlijk wat lawaai. Temperatuur stijgt dan naar 70 graden. Om het lawaai te reduceren zal ik de videokaart op een andere of betere manier moeten koelen.
Het is voor mezelf duidelijk dat het probleem vermoedelijk zit in te weinig airflow Een iets grotere case zou wellicht al veel oplossen. Dat vind ik gezien de leeftijd echter wat zonde van het geld. Persoonlijk denk ik het meest aan andere/betere fans. Die zullen echter wel op de reeds beschikbare plaatsen moeten komen (gezien ik 0,0 ervaring heb met o.a. metaalbewerking).
Ik zoek een?
Een of meerdere fans ter bevordering van betere airflow/koeling. Daarnaast moeten de fans minder decibellen produceren dan nu het geval is.
Wat is je budget?
Een bedrag tot € 150,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Merken maakt mij niets uit, zolang het kwalitatief goed bekend staat.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het systeem staat thuis in de woonkamer opgesteld.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 194,50 | € 194,50 |
| 1 | MSI H97 GUARD-PRO | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Club3D Radeon R9 290 royalAce | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 87,50 | € 87,50 |
| 1 | Lian Li PC-8N | € 88,50 | € 88,50 |
| 1 | Cisco Linksys AE2500 | € 21,99 | € 21,99 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C8G3D1608ET3LX0CEU | € 162,- | € 162,- |
| 1 | Asus BC-12D2HT Bulk Zwart | € 54,- | € 54,- |
| 1 | Asus DRW-24F1ST Zwart | € 24,99 | € 24,99 |
| 1 | Seasonic S12G 650W | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | LogiLink USB 54in1 | € 9,99 | € 9,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 643,47 | |
Hoewel het systeem langzamerhand toe is aan vervanging zou ik toch graag nog een modificatie willen doen eraan. Dit hangt overigens wel af welke aanpassing(en) er nodig zijn. De videokaart maakt underload behoorlijk wat lawaai. Temperatuur stijgt dan naar 70 graden. Om het lawaai te reduceren zal ik de videokaart op een andere of betere manier moeten koelen.
Het is voor mezelf duidelijk dat het probleem vermoedelijk zit in te weinig airflow Een iets grotere case zou wellicht al veel oplossen. Dat vind ik gezien de leeftijd echter wat zonde van het geld. Persoonlijk denk ik het meest aan andere/betere fans. Die zullen echter wel op de reeds beschikbare plaatsen moeten komen (gezien ik 0,0 ervaring heb met o.a. metaalbewerking).
Ik zoek een?
Een of meerdere fans ter bevordering van betere airflow/koeling. Daarnaast moeten de fans minder decibellen produceren dan nu het geval is.
Wat is je budget?
Een bedrag tot € 150,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Merken maakt mij niets uit, zolang het kwalitatief goed bekend staat.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het systeem staat thuis in de woonkamer opgesteld.