• Zucht123
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 25-02-2024
Goededag,

Ik wil graag "premium" in-ear oordoppen kopen.
Mijn wensen, mooi geluid, degelijk, klein beetje bass en gewoon helder geluid.

Moet bedraad zijn.
Noise-canceling is oke, maar niet extreem. (zou soms wel collega's willen horen).

Budget tot max euro 200,-

Dit is wat ik nu zelf heb gevonden:

* AKG NC20NC
* PIONEER Rayz Zwart
* BEATS UrBeats3
* SENNHEISER Momentum In-Ear
* BOSE SoundSport

Optioneel/hoge uitzondering: BOSE Quietcomfort 20 (kost wel 50 euro meer)

Wat zouden jullie mij aanraden?
Dank!

PS: Is voor een android toestel, met Spotify.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Hoe zijn de reviews van elk model? Al naar een winkel geweest om ze te passen op je hoofd, waarom twijfel je tussen deze modellen en wat maakt het dat je niet kan kiezen etc etc etc.

[ Voor 28% gewijzigd door Fietsbel op 26-03-2018 18:21 ]

39

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@Zucht123 Aankoopadviezen doen we in Consumentenelektronica Aankoopadvies dus het topic is die kant op gegaan.

• Zucht123
Fietsbel schreef op maandag 26 maart 2018 @ 18:21:
Hoe zijn de reviews van elk model? Al naar een winkel geweest om ze te passen op je hoofd, waarom twijfel je tussen deze modellen en wat maakt het dat je niet kan kiezen etc etc etc.
Reviews over AKG zijn positief lees ik.
Winkels kan ik alleen over -ear testen.

Vele keuze maakt het moeilijk dat ik niet kan kiezen.

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Kijk ook eens naar RHA.

• prorobbert
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-09 12:29
Zelf gebruik in de Sennheiser Momentum In-Ear al ruim een jaar. Ze bevallen mij zeer goed.
In vergelijking met andere oortjes die ik beluisterd heb, zit er een aangename balans in het geluid. Ze hebben geen noise-canceling maar vrijwel alle in-ear oordoppen sluiten al redelijk goed af als je de juiste formaat doppen voor je oren er op hebt zitten.

• Niet_Jan_Jaap
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14:32
Ik heb de B&W C5 series 2, erg mooi geluid!

zijn wel redelijk groot en steken beetje uit je oren

• Slabbysl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:14
Op deze website staan een hoop reviews over oortjes: http://aartjan.nl/blog/beste-oordopjes-en-headsets/ Als je naar beneden scrollt zie je een lijst met zijn top-20 (ook met oortjes van €200~ erin).

Op aanraden van o.a. deze website heb ik de Lker i8 aangeschafd. Deze voldoen in ieder geval aan je eisen. Koste mij €55 + 24 inklaringskosten.

• Zucht123
Wow, die RHA ziet er serieus uit zeg.
Jammer dat een in ear met filters voor 160 helaas zo'n functie heeft om draad over je oor te doen.

• Zucht123
Allen, dank voor jullie reacties.
Ga nog even goed ervoor zitten en reviews lezen.

Is in Hi-res echt noodzakelijk? Ik bedoel heeft het nut als je afspeelt via Spotify?

• LA-384
  • Nu online
Draad over oor vind ik persoonlijk niet storend. Het zorgt ervoor dat de dop beter in je oor blijft, doordat er geen gewicht van de kabel aan hangt.

Of je profijt hebt van een oordop van €200 tov een van €100 is lastig te zeggen. Ik ben zelf erg tevreden met m'n RHA ma750 en zou niet snel het dubbele neertellen.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:03
pricewatch: Shure SE215 (Zwart) of pricewatch: Shure SE315-K (Zwart)

Zelf trotse eigenaar van de SE215. Goed geluid, goede noise-canceling, stevig (gaat tot nu het langst mee van alle oordopjes die ik heb gehad).

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:15

Clush

Do as I say...

Het zal misschien een stukje bias zijn, maar mijn Sennheiser Momentums bevallen prima.

... not as I do.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:58

FeaR

In GoT we trust

S1NN3D schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 07:14:
@Zucht123 Aankoopadviezen doen we in Consumentenelektronica Aankoopadvies dus het topic is die kant op gegaan.
@S1NN3D
Oordopjes vallen onder Tablets en Telefoons, wat voorheen Mobile was ;)

CEA > ATT

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Waarez
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-10 22:18
Ik denk dat je enorm blij zal zijn met de 1MORE Triple Driver In-Ear Headphones. (zoek op amazon).
Bekijk zeker ook de review op rtings.com en andere websites.

Ik heb deze nu een jaar (ook gekocht na heel wat onderzoek) en ben er nog steeds enorm tevreden van.

• Zucht123
danke

• d0nny41
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16:07
Ik ben ook eigenaar van de shure se215. Uitermate tevreden! Super geluid en zitten comfortabel ook! Het design is wel even wennen.

• Niet_Jan_Jaap
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14:32
Slabbysl schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:54:
Op deze website staan een hoop reviews over oortjes: http://aartjan.nl/blog/beste-oordopjes-en-headsets/ Als je naar beneden scrollt zie je een lijst met zijn top-20 (ook met oortjes van €200~ erin).

Op aanraden van o.a. deze website heb ik de Lker i8 aangeschafd. Deze voldoen in ieder geval aan je eisen. Koste mij €55 + 24 inklaringskosten.
ik heb na jouw post ook de Lker i8 gekocht (tijdens de Aliexpress aanbiedingenweek voor 30 euro + 20 euro inklaring), super geluid! Ik heb ook de B&W C5 S2 en daar doen ze niet onder voor. Ik mis wel echt de volumebediening en in-line microfoon, dan waren ze perfect geweest.

• Slabbysl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:14
Niet_Jan_Jaap schreef op maandag 9 april 2018 @ 19:59:
[...]

ik heb na jouw post ook de Lker i8 gekocht (tijdens de Aliexpress aanbiedingenweek voor 30 euro + 20 euro inklaring), super geluid! Ik heb ook de B*W C5 S2 en daar doen ze niet onder voor. Ik mis wel echt de volumebediening en in-line microfoon, dan waren ze perfect geweest.
Ik mis idd de bediening en microfoon ook. Ook voelen ze wel iets fragiel aan, maar de geluidskwaliteit is top! Jij hebt er ook nog een goede prijs voor betaald.

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Bose QuickComfort zijn erg fijn. Heb zelf de Soundtrue ultra van Bose, zijn ook heel fijn maar iets goedkoper. Vind de QC te duur anders had ik die genomen. Heb ze beide uitgebreid getest.

• Eli3l
  • Laatst online: 01-11 21:08
Shure SE215, nog altijd geweldige in-ear monitors. Zoals @Ramon al aangeeft. Die van mij zijn zelfs twee keer de wasmachine in geweest en doen het nog perfect. Ook de verwisselbare kabel is een groot pluspunt.

Die van mij gaan nu 3 jaar mee.

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:09
Waarez schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 08:17:
Ik denk dat je enorm blij zal zijn met de 1MORE Triple Driver In-Ear Headphones. (zoek op amazon).
Bekijk zeker ook de review op rtings.com en andere websites.

Ik heb deze nu een jaar (ook gekocht na heel wat onderzoek) en ben er nog steeds enorm tevreden van.
Eens met Waarez, heb zelf ook de 1more triple driver, ze klinken echt verrassend goed en zijn maar de helft van jouw budget.

Inmiddels ook via bol.com te koop in Nederland.
Pagina: 1