Ik ben zoekende naar een nieuwe oled televisie ( 55 inch)
Genoeg te vinden, en reviews..echter nog geen antwoord kunnen vinden op het volgende:
( wel in 1 topic over probleem met de lg 55c6, had hem omgeruild voor de lg55b6 en geen probleem - ghosting- meer)
Via een andere site, dat de Panasonic beter om kon gaan met snelle beelden ( sport)
Sport is voor mij belangrijk ( voetbal ), ik heb nu een Panasonic 42 inch plasma ( perfect beeld)
Uiteindelijk keus valt voor mij op de
- Panasonic 55ezw954
- lg 55e7w
- lg 55c7
Via de Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2 --> is de c7 het goedkoopst
, maar wat ik het belangrijkste vindt: kwaliteit beeld met voetbal, en zou de Panasonic beter met motion om kunnen gaan
In de winkel al geprobeerd te achterhalen, maar kon alleen voetbal via YouTube bekijken..en dat is geen graadmeter
Dus als er persoonlijke ervaringen zijn....gaarne
Genoeg te vinden, en reviews..echter nog geen antwoord kunnen vinden op het volgende:
( wel in 1 topic over probleem met de lg 55c6, had hem omgeruild voor de lg55b6 en geen probleem - ghosting- meer)
Via een andere site, dat de Panasonic beter om kon gaan met snelle beelden ( sport)
Sport is voor mij belangrijk ( voetbal ), ik heb nu een Panasonic 42 inch plasma ( perfect beeld)
Uiteindelijk keus valt voor mij op de
- Panasonic 55ezw954
- lg 55e7w
- lg 55c7
Via de Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2 --> is de c7 het goedkoopst
In de winkel al geprobeerd te achterhalen, maar kon alleen voetbal via YouTube bekijken..en dat is geen graadmeter
Dus als er persoonlijke ervaringen zijn....gaarne