Ik heb een pc die ik alleen gebruik voor het racen, pas gekocht via de V&A hier. Moederbord is een Asrock h81m-dgs r2.0. Deze heeft aan de achterzijde USB 3.0 aansluitingen.
De behuizing is een Coolermaster Masterbox Lite 3 met 2 USB 3.0 poorten naast de aan/uit knop die ik graag gebruiken wil. De pc staat naast mij op de grond, dus deze 2 aansluitingen zijn ideaal in plaats van op de tast aan de achterzijde een USB-poort zoeken.
Het moederbord heeft geen 19-pins interne USB3.0 connector voor deze poorten.
Ik ben dus op zoek naar een PCI-e x1 uitbreidingskaartje, met een aansluiting voor 19-pins intern USB3.0. Of een andere manier om deze 2 poorten te kunnen gebruiken.

De pricewatch kent er totaal nul.
Wat is je budget?
5 tientjes
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
De behuizing is een Coolermaster Masterbox Lite 3 met 2 USB 3.0 poorten naast de aan/uit knop die ik graag gebruiken wil. De pc staat naast mij op de grond, dus deze 2 aansluitingen zijn ideaal in plaats van op de tast aan de achterzijde een USB-poort zoeken.
Het moederbord heeft geen 19-pins interne USB3.0 connector voor deze poorten.
Ik ben dus op zoek naar een PCI-e x1 uitbreidingskaartje, met een aansluiting voor 19-pins intern USB3.0. Of een andere manier om deze 2 poorten te kunnen gebruiken.

De pricewatch kent er totaal nul.
Wat is je budget?
5 tientjes
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
[ Voor 8% gewijzigd door FastFred op 26-03-2018 13:19 ]