Toon posts:

GF GTS2

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een PowerColor GF GTS 2. Ik merk op dat er tijdens het spelen van een game het beeld wel eens blijft hangen, heel kort en dan zie je zo'n streep dat het beeld weer wordt ververst. Dus het beeld blijf nogal eens heel kort hangen bij NBA Live 2001 Fifa 2001 en Black & White. Vooral bij Black & White gebeurt dat. Ik heb een 1,33 Ghz , Asus a7a266 mobo, 256 mb ddr-ram. Waar zou het aan kunnen liggen. Videogeheugen is 32 mb. Ik speel in deze resolutie: 1024x768. Moet ik nieuwe drivers downloaden (detonator bijv.)?

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
nou ik hoop voor je dat je op het moment ook detonators hebt draaien anders doet tie kaart het helemaal niet (drivers van manufacturers zijn vaak enigsins gemodificeerde, of nog niet eens, detonators)

enneh neuh nieuwe drivers kan nooit kwaad. met 14.20 schiet je niet veel meer op dan met 12.90 hoorde ik (meer probs) 12.90 kun je halen op www.m3dzone.com

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
en als je toch bezig bent, installeer dan ook via 4in1 drivers (www.viahardware.com)

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
ligt tet nou aan mij of heeft dat mobo helemaal geen via 4in1 drivers nodig? op dat mobo zit niet eens een via chipset

Verwijderd

Op zaterdag 14 juli 2001 23:46 schreef smokey het volgende:
ligt tet nou aan mij of heeft dat mobo helemaal geen via 4in1 drivers nodig? op dat mobo zit niet eens een via chipset
Klopt zit zowel een ALI north- als southbridge op. Hiervoor moeten ALI drivers worden geinstalleerd...

• PhiKwadraat300
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-05-2023

PhiKwadraat300

Het zou wel JA.

Kan ook aan je AGP Aperture size liggen in de BIOS. 256 mb intern. --> AGP Aperture size.. mm.. ongeveer op 128 mb of kleiner.. Als ik hem op 32 mb zet dan stotterd/strepen op mijn scherm.. ook je AGP4x op AGP2x zetten help ook wel es..

Anders kijk je toch ff op www.geforcefaq.com .. heel handig voor de GF gebruikers..

succes..

Verwijderd

Topicstarter
Ja, bedankt allemaal voor de reacties. Ik zal straks ff rondneuzen in het bios om het een en ander te veranderen. Maar kan het ook aan windows me liggen, want het is een zeer irritant systeem. Wat moet ik nou met 4 in 1 drivers van VIA terwijl er een ALi chipset op mijn mammabordje zit. Ik heb de nieuwste agp driver van ALi laatst geinstalleerd 1.80 of zo. Misschien dat het daaraan ligt.
Op zondag 15 juli 2001 00:03 schreef PhiKwadraat het volgende:
Kan ook aan je AGP Aperture size liggen in de BIOS. 256 mb intern. --> AGP Aperture size.. mm.. ongeveer op 128 mb of kleiner.. Als ik hem op 32 mb zet dan stotterd/strepen op mijn scherm.. ook je AGP4x op AGP2x zetten help ook wel es..

Anders kijk je toch ff op www.geforcefaq.com .. heel handig voor de GF gebruikers..

succes..
Pagina: 1