Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi! :)

Ik heb al vele jaren een HTC One X, omdat het het werk goed deed en de kwaliteit is vrij goed. Maar het is duidelijk te merken dat deze enorm achterloopt qua foto kwaliteit, bijhouden van nieuwe apps en het gebrek aan geheugen wordt ook steeds moeilijker.

Ikzelf ben nogal onervaren in het zoeken en vinden van wat een goede telefoon is. Soms zal ik misschien in de reacties nog basis vragen stellen over wat iets betekend.

Om specifieker te zijn voor wat ik zoek is:
Budget is: 200 tot 300 Euro
Werkgeheugen: 2 of 3 GB
Opslag: 32 GB

Waar ik het voor gebruik:
Ik gebruik de smartphone voornamelijk om grote bestanden, zoals afbeeldingen voor school projecten. Dit betekend dus dat ik snel dingen van mijn computer op de smartphone moet kunnen zetten en vice versa. Dat het dus met een USB kabel moet vind ik prima. Maar ik heb ook een collectie aan muziek die ik er graag op zet.

- Het hoeft niet per se de allernieuwste te zijn
- Het moet de huidige apps zonder probleem kunnen downloaden en updaten.
- Ik ben op zoek naar een smartphone die wel een stootje aankan als ik het bijvoorbeeld een keer per ongeluk laat vallen, zoals mijn HTC One X (tijdens werk kan dit heel soms eens gebeuren).

Ik zie interessante producten, zoals de Samsung Galaxy A5 2017.
Mijn voorkeur gaat dan uit naar HTC of Samsung, maar ik sta open voor andere merken.

Alvast bedankt voor je hulp!

Beste antwoord (via Verwijderd op 27-03-2018 19:15)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:11
Als ik je wensen invoer in de Pricewatch (en uitbreid met de laatste Android versie 8, krijg ik de volgende lijst:
categorie: Smartphones

Met name de Xiaomi en de Nokia hierin zou ik nader bekijken, beide hebben Android One wat 3 jaar updates en upgrades via Google betekend, voor iemand die langf met zijn telefoon doet is dat wel iets wat steeds belangrijker wordt.
pricewatch: Xiaomi Mi A1 64GB Zwart
pricewatch: Nokia 6 (2018) 4GB ram, 64GB opslag Blauw
De Nokia is wel een jaartje jonger dus kan een jaartje langer mee en heeft een fractie betere processor en is wat compacter plus heeft een betere camera, maar zit boven in je budget en de Xiaomi onderin.
https://tweakers.net/pricewatch/compare/1158415;998265/
Van beide is ook een 32 GB versie die iets goedkoper is, en beide hebben een SD kaart mogelijkheid.

[ Voor 7% gewijzigd door swhnld op 25-03-2018 22:17 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:11
Als ik je wensen invoer in de Pricewatch (en uitbreid met de laatste Android versie 8, krijg ik de volgende lijst:

Met name de Xiaomi en de Nokia hierin zou ik nader bekijken, beide hebben Android One wat 3 jaar updates en upgrades via Google betekend, voor iemand die langf met zijn telefoon doet is dat wel iets wat steeds belangrijker wordt.
pricewatch: Xiaomi Mi A1 64GB Zwart
pricewatch: Nokia 6 (2018) 4GB ram, 64GB opslag Blauw
De Nokia is wel een jaartje jonger dus kan een jaartje langer mee en heeft een fractie betere processor en is wat compacter plus heeft een betere camera, maar zit boven in je budget en de Xiaomi onderin.
https://tweakers.net/pricewatch/compare/1158415;998265/
Van beide is ook een 32 GB versie die iets goedkoper is, en beide hebben een SD kaart mogelijkheid.

[ Voor 7% gewijzigd door swhnld op 25-03-2018 22:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-09 22:29

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

Nokia 6 2018 32GB en daar een microsd kaart in steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
swhnld schreef op zondag 25 maart 2018 @ 22:16:

Met name de Xiaomi ...
Heel erg bedankt hiervoor, ik zal dan even er goed over nadenken! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-09 22:29

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

Maar waarom niet de nokia 6?