Verbindingsproblemen met Overwatch, hoge packetloss KPN.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriek333
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 03-10 20:32
Hallo,

Ik heb deze topic aangemaakt, omdat ik de laatste 2 weken opeens connectieproblemen heb met het spel overwatch. Als ik in de queue ga en naar een tijdje vind hij een game zegt hij 1 op de 10 keer "failed to connect to server". Maar als hij verbind met de server dan blijft hij ook verbonden. Ik heb nog nooit disconnects meegemaakt.
Ik natuurlijk contact opnemen met blizzard support om uit te zoeken waarom ik dit elke keer krijg. Zij lieten mij WinMTR laten gebruiken om te pingen naar hun servers.: https://gyazo.com/55bf6de28f6811f5671498aae9597b24
Daar kwam ik achter dat de 3e hop een hele hoge packetloss heeft 80-90% en die is van kpn, de mensen van blizzard support zeiden dat het een tracerouting probleem was. Ik had toen met de livechat van kpn contact opgenomen en dit laten zien, maar blijkbaar hebben jammer genoeg geen ICT kennis toen ik mijn vraag stelde aan haar, ik vroeg of ik mocht spreken met de ICT afdeling of iemand met wat kennis van ICT, maar dat mocht niet, want ik ben een normale consument.
Mijn internet is verbonden met glasvezel en is normaal 500mb upload en download. http://www.dslreports.com/speedtest/31335186
Wat ik al geprobeerd heb, PC gereset, router gereset. Ik heb een bekabelde verbinding met een switch tussen de router en PC.

Hopelijk kan iemand mij hier mee helpen _/-\o_

Mvg, Patriek

[ Voor 3% gewijzigd door Patriek333 op 25-03-2018 17:06 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-10 19:21
Volgensmij is er niet echt een probleem. Die routers van KPN willen gewoon liever routeren dan ICMPs beantwoorden.
Daarnaast de packetloss sleept niet mee (behalve die 1% wat, mijns inziens meer een one-off is als je 8000 pakketten verstuurt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriek333
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 03-10 20:32
Klinkt logisch, Enig idee wat dan de reden is dat ik opeens zo vaak failed to connect to server krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
En wat is er met stap 10 aan de hand?
Dat zit na Blizzard en die geeft aan helemaal geen respons te hebben.
Dat lijkt mij inziens ook niet correct.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!