Hi, ik ben van plan een game PC te kopen. Mij is alleen verteld dat ik moet wachten op ryzen 2. Ik heb erg weinig verstand van PC's en onderdelen. Ik kon niet veel vinden over het aankomende ryzen 2 systeem en hoop op wat verdere uitleg en of het het waard is om op te wachten. Ik ben van plan om 1000 euro uit te besteden aan een game PC.
Vraag
Alle reacties
Zoals hierboven wordt genoemd... wacht nog even totdat ze uit zijn en wat de reviews/benchmarks zeggen. Als het verschil klein is ben je beter af met de huidige generatie omdat die een stuk betaalbaarder zijn, is er flinke verbetering dan is het de moeite waard maar betaal je uiteraard wel het volle pond omdat ze net uit zijn.
Maakt geen klap uit; zoals ook in je andere topics, doe eens wat onderzoek naar wat je vraagt en ermee wil gaan doen.
Ryzen 2 zal in ruwe processing-power een slok op een borrel zijn en als je de geruchten mag geloven, zit je tussen 10 en 20% improvement. Maar met jouw games als GTA5, Fortnite etc., zal je je grootste kostenpost in een GPU en RAM stoppen. Op dit moment zijn de prijzen zoooo gunstig dat bij een PC van totaal 1000 Euro (excl monitor en randapparatuur), meer dan 50% in je GPU en RAM zit qua kosten.
Ryzen 2 zal in ruwe processing-power een slok op een borrel zijn en als je de geruchten mag geloven, zit je tussen 10 en 20% improvement. Maar met jouw games als GTA5, Fortnite etc., zal je je grootste kostenpost in een GPU en RAM stoppen. Op dit moment zijn de prijzen zoooo gunstig dat bij een PC van totaal 1000 Euro (excl monitor en randapparatuur), meer dan 50% in je GPU en RAM zit qua kosten.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Volgens je andere topics heb je al een i5-7600 en een 1060?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ook hier, een random vraag zonder enige vorm van eigen inzet is géén fatsoenlijk topic. Lees je zelf eerst in met behulp van het forum en Google. Er is genoeg over te vinden als je je verdiept. Het forum is geen afhaalchinees.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()