Ik begin idd in de buurt te geraken

thx

Als ik over de tabel een draaigrafiek maak, ben ik er idd bijna...
Het enige wat ik hier nog aan zou willen verbeteren is:
1) Ik kan de maanden niet noemen zoals ik wil in de grafiek. Zo heb ik 'mei' 'mei_' moeten noemen (anders zaagt Excel dat de veldnaam reeds bestaat). Vooral voor mei is dit lastig, omdat deze maar 3 letters heeft en je die eigenlijk niet kan afkorten ofzo. Zo moet ik ofwel in mijn oorspronkelijke (niet-draai-)tabel of in de grafiek iets anders dan 'mei' gebruiken. Is er een manier om dit te omzeilen?
2) Ik zou graag alle lijnen 'smoothed lines' of 'vloeiende lijnen' maken. Nu moet ik 1 voor 1 die lijn selecteren en dit aanpassen. Als ik in 2025 extra jaren moet toevoegen, dan moet weer opnieuw gaan uitzoeken hoe dat moet... Kan je dit niet voor alle lijnen veranderen in 1x?
3) Is het mogelijk aan de rechterkant van de grafiek de jaartallen automatisch te verbergen die geen enkele waarde bevatten?
@ breew: Bedankt voor de tip, maar door de aard van de gegevens, is het eigenlijk onmogelijk dat er tussenin waarden ontbreken. Enkel aan het begin en het einde zullen gegevens ontbreken... Hiervoor lijkt mij een lijngrafiek dan ook het duidelijkste...