Slapende honden bijten niet
ach die paar daagjes kunnen er dan ook nog wel bijOp zaterdag 14 juli 2001 22:06 schreef Alain het volgende:
Volgens mij 27 juli OF 3 augustus.
Slapende honden bijten niet
Verwijderd
Power UnlimitedOp zaterdag 14 juli 2001 21:43 schreef jaaoie17 het volgende:
In de power unlimited staat dat tie 28 juli uit komt. is dat zo
Eerst zien en de doos in m'n handen houden, en dan geloven. De release data zijn al *zo* vaak verschoven dat ik het niet meer geloof.
Ik geloof dat ik niet helemaal wijs ben!
Verwijderd
Is vervroegd naar 27 juli.Op zaterdag 14 juli 2001 22:20 schreef woutf het volgende:
3 augustus
Verwijderd
Nope ook fout is precies andersom, komt 3 aug. ipv 27 juliOp zaterdag 14 juli 2001 22:43 schreef 007 het volgende:
[..]
Is vervroegd naar 27 juli.
Verwijderd
Ja, je hebt gelijk. Ik hou ut niet meer uit elkaar hoor.Op zaterdag 14 juli 2001 22:48 schreef Gubbo het volgende:
Nope ook fout is precies andersom, komt 3 aug. ipv 27 juli
Verwijderd
Stomme replyOp zaterdag 14 juli 2001 22:33 schreef Ro2 het volgende:
[..]
Power Unlimited!
had niet verwacht dat ie al zo "snel" kwam
Die hebben het met release date gokken nog best wel eens bij het rechte eind.Op zaterdag 14 juli 2001 22:33 schreef Ro2 het volgende:
Power Unlimited!
Voor de rest geloof ik het pas als ik het spel draaiend heb zeg maar...
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Ziet er nogal zwaar uit met die gedataileerde animaties maar enorm mooi
zit geen multiplayer in tochOp zondag 15 juli 2001 12:00 schreef SickBastard het volgende:
Hmm misschien koop ik hem wel (anders geen movies en online gameplay)
Verwijderd
M'n systeempje moet hem wel kunnen hebben denk ik zo..
tb1000@1200 ,256mb(volgende week 512),radeon 64mb ...
toch?
Neh! Beetje aan de langzame kantOp zondag 15 juli 2001 19:47 schreef G3R10 het volgende:
Vet.. die ga ik dus wel kopen lijkt me zo
M'n systeempje moet hem wel kunnen hebben denk ik zo..
tb1000@1200 ,256mb(volgende week 512),radeon 64mb ...
toch?
AaaaaaaaaaaaaahOp zondag 15 juli 2001 18:57 schreef Xtuv het volgende:
[..]
zit geen multiplayer in toch
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
Max Payne: Gold! 8:48 PM (your time) - Robert "Apache" Howarth - Games: Role Playing - (10)
Yes, you heard me correctly! Max Payne from Remedy Entertainment has gone gold today, according to the company website (which states "GOLD"). Thanks to Aki and HQH for the good word. Max Payne is expected to hit stores very early next month. Update: To celebrate the event (the game going gold) I fired off a few quick questions to our pal Aki Määttä, level designer at Remedy for Max Payne about how he felt (before he gets too liqured up on that Finnish Vodka):
Voodoo Extreme -- Max Payne has gone gold, how do you feel?!
Aki Määttä -- Numb. I never feel a thing at an occasion like this - guess it'll hit me in a week or two (latest when the game hits the streets).
Voodoo Extreme -- In your own words, why do you think Max Payne kicks ass?
Aki Määttä -- The feeling, the coolness, the action, the insane things we never told anybody about.
Voodoo Extreme -- The game really took a long time to develop, do you feel all the extra effort Remedy put into it will be worth it?
Aki Määttä -- You expect some other answer than 'yes' here?
Of course Max is/was our first major title, so part of the development process was purely a learning experience, but in the end, the time was spend very rationally; you'll be able to tell we're not exactly your average 12-18 month title.
Niet op voorraad.
Verwijderd
Het wordt dus wel 27 juli! Ik luister nooit meer naar jullie!Op zaterdag 14 juli 2001 22:48 schreef Gubbo het volgende:
Nope ook fout is precies andersom, komt 3 aug. ipv 27 juli
Verwijderd
de Power Unlimited is een GOED games blad wat NIET duur is okeOp zaterdag 14 juli 2001 22:33 schreef Ro2 het volgende:
[..]
Power Unlimited!
Ik ben het met je eens wat betreft de prijsOp zondag 15 juli 2001 21:44 schreef Qorne het volgende:
[..]
de Power Unlimited is een GOED games blad wat NIET duur is oke
Pain?Op zondag 15 juli 2001 22:08 schreef Qorne het volgende:
alleen ik vind het zo'n vage naam MAX payne
PAYNE lijkt een beetje op.......
Wat is daar vaag aan dan?
Max Payne -> Max Pain -> Maximum Pain, oftewel schiet ze in de knieschijven
Anyway, ik hoop niet dat Max er nog steeds zo uit ziet als op de screenshots, waarop het leek alsof hij een stalen drol aan het uitpersen is.
"I sit in my room and imagine the future."
gold (voor de duidelijkheid)
duz naar alle waarschijnlijkheid heeft de fabriek hem wel op tijd klaar. ze gaan hem nu persen, ze hebben mij er al een belooft, kkrijg hem gratiz omdat ik zo aardig ben zeiden ze. Ze zeiden ook dat je hem binnen drie jaar gratiz als abondonware mocht downloaden, officiele statement volgt nog
Op zondag 15 juli 2001 22:56 schreef Theeboon het volgende:
Anyway, ik hoop niet dat Max er nog steeds zo uit ziet als op de screenshots, waarop het leek alsof hij een stalen drol aan het uitpersen is.
" Play the violent strings of my symphony "
Spuit 11Op dinsdag 31 juli 2001 12:24 schreef DiGiCHiLLER het volgende:
Ik ben nu de trotse bezitter van het spel.
Net gedownt van een FTP'tje. 769MB ingepakt
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.