Toon posts:

[Help] Ps4 Remote play probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb geprobeerd Remote play met mijn ps4 te verbinden alleen gaat dat niet. Op mijn laptop verbindt ik de controller en als ik op de options knop klik krijg ik een melding met 'Remote Play werkt niet meer'.

Kan iemand mij aub helpen met dit probleem?
Alvast bedankt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• diefightdie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:04
Ik ga er vanuit dat je al op de Playstation-support site hebt gekeken, aangezien je de volgende post op hun forum hebt geplaats: http://community.eu.plays...y-werkt-niet/m-p/25598489

Wacht netjes af tot je daar antwoord krijgt of zoek tussen de mogelijke vragen/oplossing van andere players omtrent remote play:
http://community.eu.plays...ory%3A106&q=remote%20play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
diefightdie schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 22:09:
Ik ga er vanuit dat je al op de Playstation-support site hebt gekeken, aangezien je de volgende post op hun forum hebt geplaats: http://community.eu.plays...y-werkt-niet/m-p/25598489

Wacht netjes af tot je daar antwoord krijgt of zoek tussen de mogelijke vragen/oplossing van andere players omtrent remote play:
http://community.eu.plays...ory%3A106&q=remote%20play
Was niet echt de antwoord waar ik op zat te wachten, en ik weet zeker dat niemand daar gaat reageren dus maakte ik hier maar een post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heb je allemaal al geprobeerd? Werkte het eerder wel en wat is er veranderd? Hoe zijn de PS4 en de PC verbonden? Welk OS heb je? Zomaar wat informatie die je vergeet te vermelden....
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 22:24:
[...]

Was niet echt de antwoord waar ik op zat te wachten, en ik weet zeker dat niemand daar gaat reageren dus maakte ik hier maar een post
In alle eerlijkheid: met zo'n karige start van je vraag verbaasd het mij niet dat je geen daar (ook) nuttige reacties krijgt; we hebben geen glazen bol en dit is ook geen afhaalbalie voor oplossingen of /helpdesk.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2018 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 23:02:
Wat heb je allemaal al geprobeerd? Werkte het eerder wel en wat is er veranderd? Hoe zijn de PS4 en de PC verbonden? Welk OS heb je? Zomaar wat informatie die je vergeet te vermelden....

[...]

In alle eerlijkheid: met zo'n karige start van je vraag verbaasd het mij niet dat je geen daar (ook) nuttige reacties krijgt; we hebben geen glazen bol en dit is ook geen afhaalbalie voor oplossingen of /helpdesk.
Ik heb geprobeerd mijn dualshock 4 controller te verbinden maar zodra het verbindt crashed het programma dus. Dit is mijn eerste keer dat ik het probeer en ik heb een Windows 8.1 laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat heb je allemaal al geprobeerd?? ga eerst zelfs eens googlen?

hoe verbind je de controller? kabel of draadloos? maakt dat verschil? werkt het op een andere pc? wat staat er in apparaat beheer als de controller verbonden is? heb je de nieuwste versie van de remote play app? verbind eerst de controller eens en start daarna de app, maakt dat verschil?

Ik begrijp dat je baalt dat het niet werkt en dat je er weinig verstand van hebt, maar dat veranderd niks van het feit dat je het zelf moet oplossen met hulp van dit forum en niet andersom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 23:37:
wat heb je allemaal al geprobeerd?? ga eerst zelfs eens googlen?

hoe verbind je de controller? kabel of draadloos? maakt dat verschil? werkt het op een andere pc? wat staat er in apparaat beheer als de controller verbonden is? heb je de nieuwste versie van de remote play app? verbind eerst de controller eens en start daarna de app, maakt dat verschil?

Ik begrijp dat je baalt dat het niet werkt en dat je er weinig verstand van hebt, maar dat veranderd niks van het feit dat je het zelf moet oplossen met hulp van dit forum en niet andersom ;)
Ik heb al op google gekeken, vond helemaal niets en het met met kabel. Nieuwste versie alles klopt. Ik heb er wel verstand van maar misschien was er iemand die hier iets van afwist..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 23:47:
[...]

Ik heb al op google gekeken, vond helemaal niets en het met met kabel. Nieuwste versie alles klopt. Ik heb er wel verstand van maar misschien was er iemand die hier iets van afwist..
dus er is helemaal niemand anders ter wereld, waarbij de remote play app het niet doet en die daar vervolgens melding van maakt, ergens op het internet? geloof je het zelf?

dus dit heb je allemaal doorgenomen en het hielp niet?
https://www.google.nl/search?q=ps4+remote+play+crashes+site:community.eu.playstation.com

daarnaast geef op je helft van mijn vragen geen antwoord; je helpt mij daarmee niet echt met jou te helpen. dan ga ik hier geen moeite meer in steken :Y)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2018 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:03

defiant

Moderator General Chat
Deze vraag hoort in SPV
Move AZ->SPV

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem maar ook weer niet want als ik ps4 remote play wil downloaden staat er de hele tijd installatie voorbereiden...
maar ik kwam er dus achter waarom die bleef haken want er stond: ''De bewerking kan niet worden voltooid omdat het bestand in RemotePlayInstaller.exe is geopend.
Weet iemand wat ik hier tegen kan doen?
Alvast bedankt voor uw antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:37
@Verwijderd in ieder geval een eigen topic maken en niet een schop geven tegen een topic van 2 jaar oud welke niets met je probleem te maken heeft.

Ik bedoel het niet rottig overigens, maar dat is wel wat ik je aanraad.
Pagina: 1