Kan ik een beeldscherm aansluiten op mijn moederbord?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonasius
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21-05-2021
Kan ik een beeldscherm aansluiten op mijn moederbord terwijl ik al een videokaart? heb Ik wil namelijk een beeldscherm met een vga aansluiting aansluiten maar die ingang zit niet op mijn moederbord.

moederbord:
msi b350 pc mate

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonasius
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21-05-2021
Dat vraagteken op de verkeerde plek was een typefout ;0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:32
Je zegt 'maar die ingang zit niet op mijn moederbord', maar je bedoelt dat VGA niet op je videokaart zit?

En wat betreft je vraag: hangt van de processor af.
Als z'n processor die erin zit geen actieve GPU ingebouwd heeft, dan doen die poorten alsnog niks.

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hahn schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 17:20:
Als z'n processor die erin zit geen actieve GPU ingebouwd heeft, dan doen die poorten alsnog niks.
Dan ga je naar https://www.msi.com/Mothe.../B350-PC-MATE#support-cpu en trek je elke CPU na die daar staat of er een IGP in de CPU zit.

Laten we het nou niet moeilijker maken dan het is; een handleiding lezen is zo ongeveer de basis...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:32
MAX3400 schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 17:21:
[...]

Dan ga je naar https://www.msi.com/Mothe.../B350-PC-MATE#support-cpu en trek je elke CPU na die daar staat of er een IGP in de CPU zit.

Laten we het nou niet moeilijker maken dan het is; een handleiding lezen is zo ongeveer de basis...
Ja, heel leuk dat jij en ik dat weten, maar aangezien de TS deze vraag überhaupt al stelt, ga ik er even vanuit dat Jonasius er iets minder van weet. Jouw post kan 'ie opvatten als 'er zit VGA op, dus het zou moeten werken', maar dat vul ik dus even aan met wat cruciale informatie :>

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 16:39
Je hebt dus wel een videokaart? Dan kan je ook gewoon een HDMI naar VGA adapter gebruiken icm je videokaart. Ook als je een Ryzen CPU hebt zonder geïntegreerde graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:53

nelizmastr

Goed wies kapot

Je kan de video uitgangen op je bord gebruiken indien je aan deze eisen voldoet:

1. Je hebt een Ryzen G processor (2200G/2400G) of een A-serie APU (A6/A8/A10/A12)
2. Je bord ondersteunt gelijktijdig gebruik van PCIe en IGP (BIOS instelling).

Als je een reguliere Ryzen CPU hebt, zoals een Ryzen 5 1600 of Ryzen 7 1700 dan werken de poorten niet.

I reject your reality and substitute my own

Pagina: 1