Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Is het mogelijk om specifieke gewiste berichten terug te plaatsen in What's app?

Ik heb een tijdje geleden een chat gewist, en daar heb ik een back-up van gemaakt (google drive). Een week later maakte ik weer een back-up, maar had er geen rekening mee gehouden dat die vorige back-up dan overschreven wordt.

Ik zou die eerder gewiste berichten nu willen terugplaatsen.

Ik heb bij die eerste back-up (die ik terug wil), toen wel die 3 What's app folder gekopieerd naar mijn computer (Backups, Databases, Media).

Ik dacht als ik die terugzet, dat ik dan mijn chat ging terugkrijgen, maar dat was dus niet zo.

Mijn vraag is nu. Is het nog mogelijk om een chat van een specifiek contact terug te zetten. En dan nog het liefst zonder de nieuwe berichten te wissen.

Alvast bedankt......

Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung A3 2016

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via rens-br op 26-03-2018 10:30)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Nope, niet mogelijk.

Whatsapp maakt "single backups", geen incremental/differential en het restoren van een backup is dan ook inderdaad de laatste versie, zoals je zelf hebt ondervonden.

De enige manier is om aan de andere partij te vragen om die chat-berichten nog eens te sturen of de hele chat te mailen naar je.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Nope, niet mogelijk.

Whatsapp maakt "single backups", geen incremental/differential en het restoren van een backup is dan ook inderdaad de laatste versie, zoals je zelf hebt ondervonden.

De enige manier is om aan de andere partij te vragen om die chat-berichten nog eens te sturen of de hele chat te mailen naar je.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je antwoord!

Ik had de chat ook wel naar mezelf gemaild, maar daarmee staat die nog niet in mijn what's app, en dat was nu even belangrijk voor me.