Hoe specifieke game-data verwijderen van Game Center/iCloud?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Prodigy1982
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14-02-2022
Ik kan wat extra hulp gebruiken bij het volgende...
Ik speel een spel (Deck Heroes) maar wil graag weer helemaal op nul beginnen.

Nu heb ik al geprobeerd om het spel te de-installeren, maar zodra ik het opnieuw installeer word automatisch alle oude game-data geladen.
Ik vermoed dus dat dit iets met iCloud te maken heeft ofzo?

•*Anyway, kan iemand me vertellen hoe ik game-specifieke data verwijder uit Game Center/iCloud??
...

iOS 11.2.6
...

Nu heb ik al geprobeerd om het spel te de-installeren, maar zodra ik het opnieuw installeer word automatisch alle oude game-data geladen.
Ik vermoed dus dat dit iets met iCloud te maken heeft ofzo?
...

"Never settle for average, when you were born to stand out!"

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ken iOS niet noch het spel maar als ik Google op "reset deck heroes progress" was de tweede hit een uitgebreide forumpost waarin duidelijk werd gezegd (in 2014) dat het onmogelijk lijkt opnieuw te beginnen tenzij je een nieuw account / mail-adres / iCloud aanmaakt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Prodigy1982
Ja, ik kwam idd ook een dergelijk artikel tegen, maar vind het erg wazig klinken... aangezien er WEL wordt verteld dat je hiervoor een compleet nieuw Apple ID moet aanmaken, maar er wordt nergens uitgelegd of dit met behoud van huidige apps is die ik al op mijn apparaten heb staan.

Ik was altijd van mening dat alle apps gelinkt zijn aan je Apple ID namelijk.
Vandaar dat ik niet weet wat ik hiervan moet denken, ik heb namelijk weinig zijn om vanwege de wens om 1 game te resetten, alle toegang tot mijn overige apps te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik snap je maar het is wel mogelijk om een extra account/ID toe te voegen aan je device; die kan dan apart/zelf het spel downloaden en spelen maar inderdaad niet de apps/licenties van je andere account gebruiken en andersom.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Prodigy1982
Daar was ik dus al bang voor... dat gaat hem dus niet worden, ik ga echt niet voor 1 stomme game mijn iPhone half kreupel maken.
(of iig mezelf uitsluiten van alle overige apps)