Heb 3 maal een H1 in wordpress berichtenpagina

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Ik heb in ieder bericht wat ik plaats in wordpress 3 maal een H1 staan.

Weet iemand hoe ik dit kan wijzigen?
Heb in page.php de h1 al op h2 gezet, geen resultaat, weer teruggezet nu op h1.

Ook in de single-page niets te zien van een H1

Ligt het aan het theme wat ik gekocht heb 8)7 , of aan (seo all in One)

Ben nog niet zo lang met wordpress bezig, dus nog redelijk onervaren. 8)7
...
<h1 class="site-title logo-title">
<a href="https://www.trouwen-bruiloft.nl/blogs/" rel="home">Trouwen en je bruiloft plannen</a> </h1>

<div class="site-branding">
<h1 class="site-title"><a href="https://www.trouwen-bruiloft.nl/blogs/" rel="home">Trouwen en je bruiloft plannen</a></h1>
<p class="site-description">Met deze tips word trouwen en een bruiloft plannen simpel</p> </div><!-- .site-branding -->

<h1> Trouwen met een klein budget</h1>
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ga eens op zoek naar je site-branding "class" en je site-title "class.

Allicht zou je even kunnen opzoeken in de FAQ van je theme of/hoe je eventueel iets kan aanpassen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al gekeken in mijn ftp, maar kan nergens die site-branding vinden., in de Faq van het theme ook niets over te vinden, zelf op het hele internet niet!

Heb in page.php de H1 verandert in H2 , maar blijf 3 maal H1 houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Verwijderd Ligt inderdaad aan je template (tenzij de tags door Widgets of andere plugins geplaatst worden. Het aanpassen in page.php is slechts 1 van de files. Je hebt ook single.php, en zo nog wat. Je kunt met Notepad++ in alle *.php-files zoeken.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In singel page staat niets van een H1, alleen in page.php.

Ik ga even automatisch zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 16:05:
...maar kan nergens die site-branding vinden., in de Faq van het theme ook niets over te vinden, zelf op het hele internet niet!
Dan ben ik bang dat je maar moet stoppen met Wordpress (of internet in zijn algemeen); site-branding is een "term / keuze" door de programmeur van het betreffende template wat waarschijnlijk verstopt/gedefinieerd zit in een CSS-bestand. Als ik zelf zou programmeren, kan ik het "stomme opmaak voor gekke berichten" noemen i.p.v. "site-branding" in de code van mijn CSS.

Maar je geeft geen info over welk template/theme; je hebt (uit je post op te maken) nog niet eens geprobeerd om even van theme te schakelen om te kijken of het dan ineens wel goed gaat met je berichten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik durf niet eens even over te schakelen, ben zo blij dat ik nu eigenlijk een fatsoenlijke pagina heb. Maar waarom zou ik moeten stoppen?
Omdat ik net begonnen ben!

Mijn theme is bestblogs pro van Imontheme

En ik werk 15 jaar met Dreamweaver, dus een hele overschakeling.

Geef het niet zomaar op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 16:22:
Nee ik durf niet eens even over te schakelen
WordPress staat erom bekend dat je met 1 klik andere themes (volledig anders, test, etc) kan inzetten om te kijken of iets (anders) werkt.
Mijn theme is bestblogs pro van Imontheme
Dat is mooi; bij de Pro versie krijg je support dus mail even de verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien zijn er andere hier, die me willen helpen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 16:22:
En ik werk 15 jaar met Dreamweaver, dus een hele overschakeling.
WOW! Dat je het 15 jaar hebt volgehouden. Ik was na 1 week mij al aan het ergeren aan deze rommel.
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 16:26:
Misschien zijn er andere hier, die me willen helpen?
Ja, de maker van het theme. Gewoon hem even een mailtje sturen of bellen.

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het gevonden, de site branding. Staat H1 bij. Verander ik deze nu in h2, of haal ik hem helemaal weg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 00:06

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Wat is het probleem ? Wat wil je bereiken ? De h1's staan volgens mij gewoon in het thema, dus ze zullen er wel horen. Zijn ze te groot, te klein ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 16:32:
Ik heb het gevonden, de site branding. Staat H1 bij. Verander ik deze nu in h2, of haal ik hem helemaal weg?
Nou vraag ik even iets doms hoor; we hebben het over een CSS-file. Ongeveer het eerste wat Dreamweaver vroeger wilde opslaan/aanmaken als je een nieuwe pagina ging ontwerpen. CSS is niet veranderd sinds jaren dus over welke issues struikel je nu die anders zijn dan de "standaard tags" die elke webdeveloper gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar dan maakte ik zelf de pagina, en bepaalde ikzelf mijn H1, Hier krijg ik nu ongewild 3 maal een H1.

Dus mijn vraag was, ligt het aan het thema, of aan de plugin all in one seo.

En ja in de css heb ik het gevonden, alleen kan ik het in dreamweaver gelijk in de broncoe zien, en hier niet waar al die H1 staan.

Zoals ik vertel, ben ik nieuw in Wordpress, maar dat wil niet zeggen, dat ik geen vraag kan of mag stellen.
Als jullie mijn vragen dom vinden, antwoord dan maar niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 16:43:

Als jullie mijn vragen dom vinden, antwoord dan maar niet!
Nee, ze zijn niet dom maar ik begrijp het gewoon niet. DreamWeaver (en andere GUI-based editors) hebben een mogelijkheid om een CSS te laden, deze toe te passen op een "voorbeeld-pagina" en daarna kan je de CSS aanpassen zodat de pagina eruit komt te zien zoals je dat zelf wil. Maar ik deed de aanname dat, iemand die al 15 jaar met Dreamweaver werkt, al wist dat dit kon?

Daarnaast, en dat is ook een aanname, het aanpassen/definieren van CSS is een standaard-handeling voor web-pagina's. WordPress maakt hier gebruik van waardoor je letterlijk met 5 minuten werk een bepaald theme kan veranderen naar je eigen smaak; lettertype, grootte, header-size, column-layouts en dergelijke. Het maakt, naar mijn mening, niet uit of je nieuw bent in WordPress, Drupal, PHPNuke of een eigengeschreven CMS; CSS is een "web standard" en ik nam aan dat je dat ook kende/begreep.

Wat ik wil duiden; het issue waar je tegenaan loopt gebeurt dan wel binnen Wordpress (als framework) maar de daadwerkelijke paar files die je moet aanpassen, zijn niet specifiek Wordpress-gerelateerd. Vandaar dat de vragen/opmerkingen misschien wat kort door de bocht overkomen; nam aan dat een Dreamweaver-expert toch zou begrijpen waar het over ging.

Maar, toch pragmatisch/extra: je theme heeft een support-functie waarbij je gratis contact kan leggen met de developer en op het dedicated forum je vragen/opmerkingen kan posten (in het Engels). Krijg je daar ook geen goed antwoord of zijn ze niet open in het weekend of is het daar ook te technisch/diepgaand?

Eventueel kan je met de developer-option van je browser (vaak verborgen onder F12) exact terugvinden op een site welke class waar gebruikt wordt op welk stukje tekst/plaatjes en dan terugkijken in je code om even een H1 aan te passen naar H3 ofzo.

[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 24-03-2018 17:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
offtopic:
Ik zou die weghalen als ik jou was. Dat is al jaren overleden en zeer onveilig

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

wat is er onwenselijk aan 3x een h1? Zoals reeds opgemerkt zullen die h1's er wel gewoon horen. Ook is de ene h1 de andere niet natuurlijk, als er een andere klasse wordt gebruiikt.

<h1 class="site-title logo-title">
<h1 class="site-title">
<h1> Trouwen met een klein budget</h1>

Dit zijn 3 verschillende h1's die er alledrie verschillend uit kunnen zien, dus wat is het probleem?
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 16:43:
Dus mijn vraag was, ligt het aan het thema, of aan de plugin all in one seo.
Dat zal wel aan het thema liggen denk ik, maar het aanpassen van de files van het thema heeft waarschijnlijk geen zin omdat bij een update van het thema de aangepaste files weer kunnen worden overschreven waarna je de aanpassingen opnieuw moet doen. Aanpassen van een thema wordt gedaan door in een andere file de aanpassingen te schrijven, een child-theme te maken, of custom CSS te gebruiken. Of gewoon niet aanpassen natuurlijk.

[ Voor 44% gewijzigd door Salvatron op 25-03-2018 15:01 ]

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josk79
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05:25
Op zich is meerdere h1 geen probleem. Zie https://webdesign.tutsplu...tml5-era--webdesign-16824 . Met css kun je de opmaak aanpassen.

Antwoord op je vraag:
Schakel seo all in one uit om te kijken of het probleem daar aan ligt.

Indien je via terminal kunt inloggen op je host, ga naar de map waar het theme staat en kun je met grep zoeken waar overal h1 staat, bijv:

code:
1
2
cd public_html/wp-content/themes/mijntheme
grep 'h1' * -Rwi

Let op: ga niet zelf wijzigingen maken in je theme, want bij een update gaan wijzigingen verloren. Maak indien nodig een child theme (google maar).

[ Voor 24% gewijzigd door Josk79 op 25-03-2018 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

site-branding slaat trouwens op de 'merknaam' van je website, dus de titel, ondertitel en het logo. Dit kun je uitschakelen in wordpress, door niets in te vullen bij titel, ondertitel en geen logo te gebruiken, of door het weg te vinken in die wordpress-sectie.

De site-branding wordt vaak in header.php gemaakt.

[ Voor 9% gewijzigd door Salvatron op 25-03-2018 15:16 ]

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank jullie wel voor de reacties!
Ik heb het probleem kunnen verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2018 @ 15:15:
Ik heb het probleem kunnen verhelpen.
Als je dan ook nog even post / aangeeft hoe dan hebben mensen die in de toekomst op dit topic stuiten er ook nog iets aan en heeft niet alleen jolande ervan geprofiteerd maar de hele wereld ;) :* Zie ook onze FAQ m.b.t. topiceinde:
Opgelost: Je hebt een probleemtopic geopend en het is opgelost. Post dan altijd op welke manier je het hebt opgelost. Op deze manier is het voor een volgende lezer ook makkelijker een oplossing te vinden.

[ Voor 33% gewijzigd door RobIII op 26-03-2018 15:23 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 19:58

koekiemonster

want a cookie

Volgens html5 kan en mag het gebruik van meerdere h1 in een enkele pagina. Wat echter niet kan / hoort is een h1 gebruiken voor je site title.

Dat is tevens niet best voor je seo. Elke pagina heeft zodoende dezelfde titel

[webhero.nl]

Pagina: 1