Analoge draaitafel

Pagina: 1
Acties:
  • 353 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiekeboe1944
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 19-04-2023
Mijn vraag
Ik heb een analoge draaitafel met ingebouwde RIAA voorversterker,is het mogelijke deze via bluetooth met mijn PC te verbinden,wat heb ik daar voor nodig?
MVG

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06 21:17
Een bluetooth audio transmitter die je op bijvoorbeeld de hoofdtelefoon aansluiting aansluit.

Maar verwacht niet teveel van de kwaliteit, en hou ook rekening met een korte vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:23

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Bt audiotransmitter aan platenspeler zijde, bt receiver aan PC zijde, en dan de audio out van de bt receiver je lijningang in van je PC.

Afhankeijk van de ruimte op je bureau is een simpel verloopkabeltje een stuk makkelijker. Reken voor een Bt transmitter/receiver combinatie op 5 tientjes of mee als je hem op amazon haalt.

Wat is je doel, wat wil je bereiken?
En waarom heb je niet zelg gezocht, we zijn hier immers geen helpdesk en verwachten enige zelfwerkzaamheid :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:05

FeaR

In GoT we trust

kiekeboe1944 schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 13:57:
Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Die twee opties zijn er niet voor niets. Die leeg laten leidt in veel gevallen en ook in deze tot een slotje. Vooral dat laatste punt, een stukje eigen inzet, is wat op GoT toch wel verwacht wordt.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.