Pas geleden heb ik voor mijn ouwe heer een pc samengesteld en daar ook een nieuw beeldscherm bij geleverd. Nu wilde hij zijn 'oude' beeldscherm nog niet weggooien en als tweede monitor aansluiten. Alleen het probleem is dat deze nu geen beeld geeft na aansluiten op het nieuwe moederbord.
De oude monitor is deze: pricewatch: Acer V223HQ Zwart
Die heeft enkel een VGA aansluiting. Ik heb daar nu een verloop voor gehaald van VGA naar DVI-D maar deze herkent de input niet.
Gebruikt moederbord is: pricewatch: MSI B250M Mortar met een HDMI en DVI-D aansluitmogelijkheid. De huidige nieuwe monitor is aangesloten met de hdmi kabel. Is er een mogelijkheid om de oude monitor als tweede toch werkend te krijgen of is dit systeem niet compatibel voor?
Hoor het graag
De oude monitor is deze: pricewatch: Acer V223HQ Zwart
Die heeft enkel een VGA aansluiting. Ik heb daar nu een verloop voor gehaald van VGA naar DVI-D maar deze herkent de input niet.
Gebruikt moederbord is: pricewatch: MSI B250M Mortar met een HDMI en DVI-D aansluitmogelijkheid. De huidige nieuwe monitor is aangesloten met de hdmi kabel. Is er een mogelijkheid om de oude monitor als tweede toch werkend te krijgen of is dit systeem niet compatibel voor?
Hoor het graag