Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

dit is een andere desktop is het beter dan de andere?

Pagina: 1
Acties:
  • 279 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
heb deze gevonden desktop 1:Asrock P43Twins moederbord
Intel C2D E8400 3.0Ghz processor
4Gb geheugen
500Gb harde schijf
Nvidia GeForce GT9800 videokaart
650Watt voeding
DVD speler/brander
is het beter dan deze welk van de twee moet ik kiezen graag hulp zodat ik beslissing kan nemen om oude games erop te spelen aub :desktop 2: Processor: Intel Core I7 CPU 930 @ 2.80GHz, 2926 Mhz, 4 Core, 8 Logical processors
- System type: x64
- Intern geheugen: 6GB RAM
- Opslag: 1.2 TB
- Display adapter: AMD Radeon HD 5700 Series welk zal ik nemen is beter van de 2 aub hellleeeeep :)

Alle reacties

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-11 11:28
Allebei niet. Oude meuk.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:30
Desktop 2 is nieuwer/krachtiger, maar er is weinig bekend over kwaliteit.

Je hebt wederom alle belangrijke vragen niet beantwoord, dus goed advies zul je niet krijgen...

• TECHcrime
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-11 12:42
Deze post is nog slechter dan je vorige topic...

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 26-11 21:16
Iets meer informatie en formatting graag, ik heb geen idee wat je er mee wil doen.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Leuk om te lezen dat je nickname amper aansluiting heeft qua bouwjaar van de genoemde stapel onderdelen. :)

Anyhow, er worden bijna elke dag tientallen topics geopend voor het kopen van een PC, in de prijsklasse €350 tot €3000 dus daar moet ongetwijfeld iets te vinden zijn wat "enigszins" voldoet aan de requirements/benchmarks van de games die je wil spelen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:31
Voor 1 of 2 tientjes is de tweede leuk om Commander Keen mee te spelen.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:54

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Succes!

[ Voor 9% gewijzigd door br00ky op 24-03-2018 13:43 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.