Acties:
  • +4 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Topicstarter
LOGO-640

LOGO-II

OVER DE GAME

ABOUT

Vermintide is het vervolg op Warhammer: End Times -Vermintide. Het is een first-person 4 speler-coop slachtfestijn van eerste klas >:) .

Vermintide 2 biedt keuze uit 5 Heroes, een klasse welke je kan spelen met elk 3 career paden om je hero in te levelen. Elke career biedt een eigen look, abilities, talents en wapens.

LOGO-II

MANDATORY VIDEOS

LOGO-II

HEROES & CAREERS

HEROES

Hieronder volgt een beschrijving van de 5 Heroes die je kunt kiezen met hun career paden, passieve en actieve skills en talents.

Markus Kruber
Markus Kruber

Markus is de ridder met zware wapens maar minder snel, bedoelt voor de speler die zich graag in het midden van de aktie begeeft. Markus speelt graag met lange zwaarden (great swords) en hand kanonnen.

Mercenary

Passive Ability: Paced Strikes
During a single swing of the weapon, if you manage to hit 3 enemies, attack speed increases by 10% for 6 seconds. The ability also boosts chances of a critical strike and to tear through more of the enemies.

Career Skill: Moral Boost
Grants health to nearby teammates while staggering enemies in the process.

Huntsman (Level 7)

Passive Ability: Waste not, Want Not
Headshots carried out from long range will recover 1 point of ammunition and increase chances of a critical hit.

Career Skill: Hunter's Prowl
Can vanish for an instant and ambush enemies.

Foot Knight (Level 12)

Passive Ability: Protective Presence
An overall resistance to damage with a reduction in the damage taken. Stamina also increases by using the ability.

Career Skill: Valiant Charge
A rush attack, with Markus running towards enemies with strength and pushing them back.

Bardin Goreksson
Bardin Banner

More of a hybrid or balance, however you like to call it, between melee attacks and ranged ones. Bardin can use hammers to crush skulls of the foes or inflict blows from a range using crossbows.

Ranger Veteran

Passive Ability: Survivalist
Reload speed is increased and ammunition’s capacity is doubled. On death, ammo is available from Specials.

Career Skill: Disengage
Disturbs enemies’ vision temporarily by deploying a smoke bomb.

Ironbreaker (Level 7)

Passive Ability: Gromril Armor
Resistance to stun is increased and damage taken is greatly reduced.

Career Skill: Impenetrable
Taunts enemies within 10 units and can completely absorb damage taken from any attack for 20 seconds making him literally impenetrable ... temporarily.

Slayer (Level 12)

Passive Ability: Trophy Hunter
Attacks become quicker and more rewards and damage buffs are achieved by hitting an enemy.

Career Skill: Leap
The character makes a leap forward to stagger an enemy and increase attacking speed.

Kerilian
Kerilian Banner

Focusing more on ranged-weapons, this class is for players who have a steady aim and can provide support for teammates from considerable distances away. Using bows and daggers, she relies more on stealth than any of the other characters and puts down her enemies in the shadows.

Waystalker

Passive Ability: Armanthe
Vitality is regenerated over time. Scope of the weapon is enhanced to zoom in more on ranged enemies. Ammo capacity is also doubled.

Career Skill: Trueshot Volley
Locks onto an enemy far away and can strike out enemies within that straight line.

Handmaiden (Level 7)

Passive Ability: The Dance of Seasons
More distance is covered while dodging from enemy attacks. Stamina is regenerated. Revives cannot be interrupted.

Career Skill: Dash
Like the name says, the character dashes through enemies in the forward direction.

Shade (Level 12)

Passive Ability: Murderous Prowess
Approaching enemy from behind, critical hits will take down man-sized enemies completely. 50% additional damage is also dealt to enemies from behind as well.

Career Skill: Infiltrate
The character can pass through enemies for 10 seconds without being detected. Pick that out, Assassin's Creed fans!

Victor Saltzpyre
Victor Banner

Nicknamed 'Witchhunter', Victor is the quickest of all of the playable characters. Even his weapons: the rapier and handguns are both quick to deal damage. This is for the players who are quick to observe and respond.

Witch-Hunter Captain

Passive Ability: Witch-Hunt
Locked-on enemies take more damage. Headshots will instantly kill man-sized foes. No light attack block cost from frontal attacks.

Career Skill: Animosity
All teammates receive a boost in their chances of landing a critical strike on enemies for 8 seconds.

Bounty-Hunter (Level 7)

Passive Ability: Blessed Shots
After a time period of 8 seconds, critical hit is guaranteed even though a melee attack hit will cause the time period to shorten to almost an instant. Reload speed and ammo capacity are both increased.

Career Skill: Locked and Loaded
A gunshot which can kill multiples enemies as the bullet pierces through them.

Zealot (Level 12)

Passive Ability: Fiery Faith
Death is resisted on taking lethal damage and heavy attacks cannot be parried. Power increases by 5% for every 25 health missing to a maximum bonus of 20%.

Career Skill: Holy Fervor
Attack speed increases by 50% for 5 seconds. Using the ability, the character will rush forward.

Sienna Fuegonasus
Sienna Banner

The character belongs to the mage or wizard class. Using magic and arcane arts through the staff, the 'Bright Wizard' Sienna, can obliterate enemies down to the crisp.

Battle Wizard

Passive Ability: Tranquility
Avoiding damage and not casting spells for 8 seconds automatically ventilates overcharge which in turn increases the spell charge speed. Ranged damage is also increased.

Career Skill: Fire Walk
Rushes forward while leaving everything burned with fire in the path she paves and leaves behind.

Pyromancer (Level 7)

Passive Ability: Critical Mass
Boost in infliction of ranged damage and critical strike chances.

Career Skill: Homing Firespear
Fires at enemies with a projectile weapon.

Unchained (Level 12)

Passive Ability: Blood Magic
50% damage taken transferred to Overcharge which charges it up and results in increased melee power. No Overcharge slowdown during the process. Also, block cost is minimized.

Career Skill: Living Bomb
Consuming all her Overcharge, all surrounding and nearby enemies are obliterated due to the explosion that Sienna unleashes.

LOGO-II

HEROIC DEEDS

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4KWIXiOZnbdVSagESlmFTEpU/full.png

Heroic Deeds zijn unieke scenarios waar ik niet veel over kan zeggen want ik heb ze nog niet gespeeld 8) .

LOGO-II

LINKS & GUIDES

Beginner's Guide

LOGO-II

EN VERDER

Laat maar weten wat je van het begin van het topic vind, wat je mist, of uiteraard of je mee wilt sleutelen _/-\o_. Ik wilde het vertalen (begin is er) maar het blijkt verdomd lastig om al die game-specifieke termen te vertalen dus ik ben er uit frustratie even mee gestopt 8)7 .

Het lijkt me ook wel geinig om op een of andere manier met mede-Tweakers samen te spelen. Het is per slot van rekening COOP >:) . Ideeen hierover (organiseren er van) zijn welkom.

Hierbij alvast een Discord server voor diegene die het leuk of handig vinden om met je team players te kunnen ouwehoeren :> . Ik zal het binnenkort verder inrichten naar mate de animo stijgt.
Klikkie voor Invite

[ Voor 138% gewijzigd door InflatableMouse op 26-03-2018 11:18 . Reden: opmaak ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Nette TS. :D Ik ben onderhand een level 24 unchained main, champion gaat nu vrij makkelijk, legend nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Top TS!

Lvl 30 dwerg, speel dan het liefst Slayer. Iron Breaker is een tikkie te sterk, imo en Ranger vond ik niet veel aan.

Vermaak me echt goed met deze game. Fantasy Left 4 Dead Rpg Light. Prachtig hoe de game je soms kan verneuken met z'n boss en horde spawns in kleine ruimtes.

Wel jammer dat in een game waar de melee zo goed is uitgevoerd, range het meest effectief is en een aantal careers ook nog is toegang hebben tot een bijna eindeloze hoeveelheid aan munitie. Het loot systeem vind ik ook wat karig, wat toch voor veel mensen de drijfsfeer kan zijn om de game te blijven spelen.

Maar dat is allemaal leuk en aardig tot je een 2 handed hammer pakt en los gaat op alles, wat een voldoening. De feedback van de melee wapens vind ik echt fantastisch gedaan.

Heel benieuwd wat modders met de game gaan doen vanaf April.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Topicstarter
Thanks!

Ik wil nog wel de opmaak veranderen en specifieke class guides toevoegen.

De dwerg wordt denk ik mijn main :D.

Edit: vervelende vind ik wel, ik krijg maar geen nieuwe shield/hammer combo. Ik krijg alleen axes, guns, en andere bullshit, maar geen shield :'( . Ik loop dus nog steeds met dat 5 power shield/hammer rond ... |:(

[ Voor 46% gewijzigd door InflatableMouse op 24-03-2018 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
InflatableMouse schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 16:52:
Thanks!

Ik wil nog wel de opmaak veranderen en specifieke class guides toevoegen.

De dwerg wordt denk ik mijn main :D.

Edit: vervelende vind ik wel, ik krijg maar geen nieuwe shield/hammer combo. Ik krijg alleen axes, guns, en andere bullshit, maar geen shield :'( . Ik loop dus nog steeds met dat 5 power shield/hammer rond ... |:(
Niet bijdehand bedoeld, maar je kunt er ook 1 craften. Misschien heb je dat over t hoofd gezien, of bewaar je je resources.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Topicstarter
Ja wilde het eigenlijk bewaren voor later. Ik moet nog een beetje naar crafting kijken hoe dat werkt en wilde niet mn resources verkwisten. Bovendien viel het eigenlijk best mee ik overleefde goed verder.

Nu heb ik eindelijk een nieuw schield ben ik meteen level 12 ... lekker nuttig :).

Maar super tof spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Ziet er goed uit zeg.
De game nog niet geprobeerd maar wel erg geïnteresseerd.

Is de game met random PUG's wel goed te spelen ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Topicstarter
Iusedto schreef op zondag 25 maart 2018 @ 20:38:
Ziet er goed uit zeg.

Ik vind het erg goed gaan. Ik denk dat veel spelers uit deel 1 komen, maar ik heb ook wel eens een stel nietsnutten met een gast die probeert te ressen terwijl er ratten op hem in staan te steken, dat dan een paar keer probeert en zelf dood gaat :'( .

Of een groep zoals daarnet die geen flauw benul hebben hoe ze een chaos spawn neer moeten halen, niemand blokt de attacks of interrupt z'n lunch, terwijl we zowel een Mercenary (of een Foot Knight) en een Witch Hunter hadden. En dat ding maar healen ....

Maar goed, de meeste runs gaan echt wel goed.

Enige jammere wat ik vind is dat het vaak een soort speed runs worden. Weinig interactie, weinig interesse in tomes, grimoires of betere team play (lees: minder eqoistisch, waarom ren je met een med kit rond als je hem niet nodig hebt, terwijl iemand anders geen potion kan vinden en al 3 keer dood is gegaan? Gebruik je medkit dan op hem denk ik dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Iusedto schreef op zondag 25 maart 2018 @ 20:38:
Ziet er goed uit zeg.

Erg goed zelfs. Als je echt niet wil is de AI van de bots ook niet slecht. Qua PUG is de community vele malen beter dan een overwatch of DOTA, voornamelijk omdat elke class wel viable is. Speel vooral met randoms en af en toe met vrienden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
"Vincent Saltzpyre"

Het is toch echt Victor :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Topicstarter
evilpin0 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 11:03:
"Vincent Saltzpyre"

Het is toch echt Victor :)
Goeie spot! Weet je dat ik er straal overheen heb gelezen haha! 8)7

Grappige is trouwens dat ik het verhaaltje waarin het verkeerd staat gecopy/paste heb van een andere site ... Ik heb het daarna gewoon klakkeloos overgenomen elders in m'n eigen verhaal :X

[ Voor 29% gewijzigd door InflatableMouse op 26-03-2018 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
@InflatableMouse en @SCIxX, bedankt voor de informatie.

Zal er eens over gaan nadenken :)
Recenties van deze game zijn ook goed en hij is niet echt duur.

Persoonlijk spreekt mij die Markus Kruber erg aan. Precies mijn playstyle in andere games hehe

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 14:49
Ik speel ook Kruber. Speelt echt heerlijk. Meestal met een shield + mace met widesweep. Heerlijk hoe je soms meerdere enemies de lucht in kan meppen :D. Moet wel zeggen dat de game zelfs op de laagste difficulty nog wel eens een uitdaging kan zijn. Zeker als er meerdere specials tegelijk tevoorschijn komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Topicstarter
NL-RaVeR schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:32:
Moet wel zeggen dat de game zelfs op de laagste difficulty nog wel eens een uitdaging kan zijn. Zeker als er meerdere specials tegelijk tevoorschijn komen.
Gelukkig wel, en ik hoop echt van harte dat het zo blijft want het is echt wel te doen, vooral als de huidige userbase wat meer ervaring krijgt met verschillende bazen en elites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Topicstarter
Zojuist m'n eerste potjes op Veteran gedaan, da's goed te doen. Champion geprobeerd maar dat ging toch behoorlijk stuk minder goed :P. Ben nu level 16, 270 power of zo, 3 legendaries. Gaat wel aardig zo :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Dit topic is in RPG geopend, maar APG (Actie, adventure- en platformgames) lijkt een logischere plek.
Kickje daarheen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Topicstarter
Grotman schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 17:09:
Dit topic is in RPG geopend, maar APG (Actie, adventure- en platformgames) lijkt een logischere plek.
Kickje daarheen dus.
Oke, maar in topic deel 1 werd juist gezegd dat het beter in RPG had gekund (waar ik het op zich wel mee eens was) omdat je een klasse met subclasse speelt, levelt, etc, etc. Het heeft alle elementen van RPG met tank, dps, support rollen.

Het is me verder om het even hoor, maar dat is de reden dat ik het in RPG had gezet. Het valt er een beetje tussen in, maar ik had er wel over nagedacht :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
InflatableMouse schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 07:40:
[...]

Oke, maar in topic deel 1 werd juist gezegd dat het beter in RPG had gekund (waar ik het op zich wel mee eens was) omdat je een klasse met subclasse speelt, levelt, etc, etc. Het heeft alle elementen van RPG met tank, dps, support rollen.

Het is me verder om het even hoor, maar dat is de reden dat ik het in RPG had gezet. Het valt er een beetje tussen in, maar ik had er wel over nagedacht :P.
Ik ken deel 1 inhoudelijk niet, maar zag dat die in Shooters stond. Dat leek me ook niet helemaal logisch.
Persoonlijk vind ik dit forum het beste passen, want bij RPG gaat het toch voornamelijk om role playing, en dit is meer hack and slash met level ups. Het boeit verder ook niet zoveel, maar voor de vindbaarheid voor nieuwe users kan het wellicht helpen. Als ik de enige ben dan hoor ik het graag, dan verplaats ik hem wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Man wat heb ik dit spel veel gespeeld de afgelopen weken ! 4 Red items gedropt, waarvan 2 die ook daadwerkelijk gebruik. Maar ff een pauze inlassen, verdwijnen hele dagen als ik het spel aan gooi.

Spel is echt ultiem wat mij betreft, de classes, wapens, graphics, gameplay.....stel je voor een een versus mode als left4dead....

@Grotman
Het is gewoon een FPS. Een RPG is een spel waarin je keuzes maakt ect, actie platformer is 3rd (of andere view) person.

Dit is een first person shooter/melee, in bf, cod ect heb je ook perks en whats not. Dat zou je dan ook als RPG of actie game moeten zien...

[ Voor 30% gewijzigd door evilpin0 op 03-04-2018 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struukduuker
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-03-2023
Momenteel mijn kruber aan het lvlen, Lvl 22 atm.
Heb mij kerillian al op 30 en redelijke gear maar vind huntsman toch een stuk leuker (of merc/fk).

Ambush met een strength pot of speed pot en je hebt een boss zo neer gemaaid :p

Als mensen een potje champ/legend met me willen doen add me maar op steam: Struukduuker

[ Voor 19% gewijzigd door struukduuker op 20-04-2018 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Ik kom totaal blanco in deze game. Het hakken en slachten ziet er wel grappig uit, maar voor keiharde newbie's zoals ik is dit spel wel hiervoor geschikt?

Ga het vanaf de xbox spelen en heb gamepass, dus aanschaffen hoeft niet. 8)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 06:34

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ik heb 'm gekocht afgelopen week (ondanks de mixed reviews) maar het spel is echt prima! 8)
Als je inderdaad van Diablo bijv. houdt en ook graag Left4Dead en Battlefield speelde dan is dit erg vermakelijk.

In het kort, je komt direct in een Pickup Group (pug) Setting dus wordt gematched met andere spelers.
Vervolgens doe je een Map (over en over) waar je dan steeds een andere moeilijkheidsgraad op kan kiezen.

Na het spelen krijg je experience points en zo unlock je kistjes (met andere wapens e.d.) en levels waarmee je weer meer type aan classes unlocked.

Dus het is leuk om even na het werk een potje te doen, en na een potje weer wat te unlocken zodat je de volgende keer weer wat andere dingen kan proberen. :9

Als dat je aanspreekt, is het spel geen miskoop (ik heb dan wel 12euro betaald via de bekende Steam Key websites) want de 29euro op Steam is misschien wel wat aan de prijs.. het is niet de meest gepolijsde game namelijk. (Dus geen Overwatch ofzo).

• Fitzer
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 10:42
Dit spel is door PC Gamer benoemd tot beste Co-op game van 2018. HIER

Ik vind het zelf erg vermakelijk om met anderen te spelen. Met quickplay kom je in een random party terecht, en die spelen allemaal anders. Soms kom je in een groep terecht die echt aan het rushen is, een andere groep gaat dan weer voor alle items uit het level, en soms kom je in een groep terecht waarbij jij de voortouw moet nemen. Hoe dan ook, wel leuk om af en toe te spelen voor 30 minuten. Want een level kan je makkelijk in een half uur gedaan hebben.

Als er een Tweaker dit spel ook speelt, maar graag iemand zoekt om dit geregeld te spelen kan je mij een berichtje sturen. Ik zou het zelf leuk vinden om iemand te vinden waar je op een gegeven moment weet wat je aan de ander hebt, om zo op Legend te spelen zonder in een party te komen met spelers die dit voor de grap uitproberen en je dus allemaal dood gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evilpin0
Fitzer schreef op donderdag 27 december 2018 @ 11:39:
Dit spel is door PC Gamer benoemd tot beste Co-op game van 2018. HIER

Ik vind het zelf erg vermakelijk om met anderen te spelen. Met quickplay kom je in een random party terecht, en die spelen allemaal anders. Soms kom je in een groep terecht die echt aan het rushen is, een andere groep gaat dan weer voor alle items uit het level, en soms kom je in een groep terecht waarbij jij de voortouw moet nemen. Hoe dan ook, wel leuk om af en toe te spelen voor 30 minuten. Want een level kan je makkelijk in een half uur gedaan hebben.

Als er een Tweaker dit spel ook speelt, maar graag iemand zoekt om dit geregeld te spelen kan je mij een berichtje sturen. Ik zou het zelf leuk vinden om iemand te vinden waar je op een gegeven moment weet wat je aan de ander hebt, om zo op Legend te spelen zonder in een party te komen met spelers die dit voor de grap uitproberen en je dus allemaal dood gaat.
Je kan me toevoegen en uitnodigen als ik speel:
https://steamcommunity.com/profiles/76561197960707541/

Ik farm Legend al sinds het spel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDNurgle
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-08-2024
Hi all

Ik speel dit spel samen met mijn zoon. We hebben alleen een probleem. Op beide systemen blijft het spel random crashen. Soms kunnen We een rondje rennen. soms komen we beide niet verder dan opstarten.

GUID: e723a608-bc9e-4c09-8715-b6a5333ac964
Log File:
Info Type:
-----------------------------------------------

[Crash Link]:
crashify://e723a608-bc9e-4c09-8715-b6a5333ac964

Hierbij een crash report van mijn laptop.

een i7 8g ram en 960m moet voldoende zijn voor low naar mijn idee

Mijn zoon i7 7740 16 gig ram GTX 1080 lijkt me voldoende

Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitzer
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 10:42
DDNurgle schreef op zondag 6 januari 2019 @ 10:27:
Hi all

Ik speel dit spel samen met mijn zoon. We hebben alleen een probleem. Op beide systemen blijft het spel random crashen. Soms kunnen We een rondje rennen. soms komen we beide niet verder dan opstarten.

GUID: e723a608-bc9e-4c09-8715-b6a5333ac964
Log File:
Info Type:

[Crash Link]:
crashify://e723a608-bc9e-4c09-8715-b6a5333ac964

Hierbij een crash report van mijn laptop.

een i7 8g ram en 960m moet voldoende zijn voor low naar mijn idee

Mijn zoon i7 7740 16 gig ram GTX 1080 lijkt me voldoende

Weet iemand een oplossing?
Ik zie dat je al een reactie hebt gekregen van Fatshark, heeft het opnieuw installeren van je video drivers geholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDNurgle
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-08-2024
nope. Tot nu toe niet. Maar zie ook zelf geen crash in windows. ook geen hardwarefouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02:06

g0tanks

Moderator CSA
Free weekend op Steam: https://store.steampowere...0/Warhammer_Vermintide_2/

Dit spel staat al langer op mijn lijst, dus ik ben benieuwd!

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-09 21:17
Moest even zoeken maar er is dus een Vermintide 2 topic.

Ik ben net level 25 geworden. Actie is leuk/ boeiend maar het is vooral het map/ leveldesign dat mij prikkelt om verder te gaan. Lang geleden dat ik een actie spel speelde waarin ik mij zo opgeslokt voelde in de omgevingen.

Net een omgeving gedaan waarin je begint in een middeleeuwse burgt, verderop zie je al een groot Dracula achtig kasteel en uiteindelijk kom je daar nog in ook. Sfeer en muziek geven het af en toe een beetje een Lord of the Rings vibe. Vooral door de muziek/ sound die er wordt afgespeeld voor er weer hordes op je af komen.

De rpg elementen zorgen ervoor dat je toch zoekt naar dat leuke wapen. De vijanden worden na een tijdje wel een beetje eentonig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Dwerg op level 35 gekregen. Alleen maar exotic items. Nu bezig met necromancer. Nu level 21 als die 35 is ga ik ermee grinden op champion niveau voor veteran items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Hmm nu wat technisch ongemak.

Mijn monitor is een 144 Gsync monitor maar het spel wil qua framerate steeds de 244 aantikken. Dit is niet fijn want als het druk wordt dan gaat hij naar beneden en je hebt sowieso tearing vanwege het verschil tussen de monitor refresh rate en wat het spel wil laten doen.

Paar keer opnieuw opgestart, Vsync staat aan, spel op Fullscreen. In Nvidia control panel 144hz als vernieuwingssnelheid.

Irritant dit, juist op "legend" waarin elke seconde telt zijn korte haperingen vanwege framerate verschillen echt vervelend.

Iemand nog tips? Bij andere spellen heb ik dit probleem btw niet. Lijkt alsof het spel het ook wel probeert want in menus lijkt hij vaak netjes CAPPED op 120 fps (wat ook goed is) maar ingame gaat het weer alle kanten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19-09 22:16

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

MetalSonic schreef op maandag 14 juli 2025 @ 21:20:
Hmm nu wat technisch ongemak.

Mijn monitor is een 144 Gsync monitor maar het spel wil qua framerate steeds de 244 aantikken. Dit is niet fijn want als het druk wordt dan gaat hij naar beneden en je hebt sowieso tearing vanwege het verschil tussen de monitor refresh rate en wat het spel wil laten doen.

Paar keer opnieuw opgestart, Vsync staat aan, spel op Fullscreen. In Nvidia control panel 144hz als vernieuwingssnelheid.

Irritant dit, juist op "legend" waarin elke seconde telt zijn korte haperingen vanwege framerate verschillen echt vervelend.

Iemand nog tips? Bij andere spellen heb ik dit probleem btw niet. Lijkt alsof het spel het ook wel probeert want in menus lijkt hij vaak netjes CAPPED op 120 fps (wat ook goed is) maar ingame gaat het weer alle kanten op.
Rivatuner Statistics Server een optie? De framecap op 140 instellen voor dit specifieke spel?
Als je nog specifiek vragen hebt over RTSS kan je me altijd een PB sturen.

[ Voor 3% gewijzigd door Militia Pilot op 14-07-2025 21:38 ]

Pagina: 1