Hi,
Ik heb een macro gemaakt en deze werkt goed, alleen wil ik graag dat het bestand ook wordt opgeslagen onder een naam die uit een cel (F1) gehaald kan worden.
Nu wordt het bestand automatisch opgeslagen in Map3. Dit wil ik graag aangepast hebben.
Met deze macro maak ik van 1 sheet een nieuw bestand en ik wil graag dat deze wordt opgeslagen uit een bestands naam die verwijst naar een cel uit het 'oorspronkelijke' bestand.
Ik heb een macro gemaakt en deze werkt goed, alleen wil ik graag dat het bestand ook wordt opgeslagen onder een naam die uit een cel (F1) gehaald kan worden.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
| Sub Mailbestand() ' ' Mailbestand Macro ' ' Sheets("Jantje").Select Columns("A:Z").Select Selection.Delete Shift:=xlToLeft Sheets("Totaal").Select Range("E19").Select Selection.CurrentRegion.Select Selection.Copy Sheets("Jantje").Select Range("A1").Select ActiveSheet.Paste Rows("1:1").Select Application.CutCopyMode = False Selection.Delete Shift:=xlUp Columns("A:P").Select Columns("A:P").EntireColumn.AutoFit Sheets("Jantje").Select Sheets("Jantje").Copy ActiveWorkbook.SaveAs Filename:= _ "H:\Pietje\Map3.xlsx", _ FileFormat:=xlOpenXMLWorkbook, CreateBackup:=False ActiveWindow.Close Sheets("Verzenden").Select End Sub |
Nu wordt het bestand automatisch opgeslagen in Map3. Dit wil ik graag aangepast hebben.
Met deze macro maak ik van 1 sheet een nieuw bestand en ik wil graag dat deze wordt opgeslagen uit een bestands naam die verwijst naar een cel uit het 'oorspronkelijke' bestand.