Acer slecht merk? (voor 2 in 1 laptop)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1055013

Topicstarter
Beste allemaal,

Ik ben aan het zoeken naar een 2 in 1 laptop onderkant mag vast of ontkoppelbaar zijn, ik wil perse een twee in een, ook al weet ik dat je voor hetzelfde geld vaak een betere normale laptop kan krijgen. Dit zodat ik sneller geneigd ben te werken

Wat ga je met je laptop doen?
Werken via een server waarbij veel bestanden tegelijk geopend worden, netflixen, spotify en dergelijk ander internet gebruik, verschillende analyseprogramma's draaien zoals spss, games zoals sims 4(want daar heb je de laptopmodus, al vind ik sims 3 leuker) evt programmeerprogramma's zoals python voor mijn master.

Wat is je budget?
Een echt budget heb ik niet, maar ik zou toch het liefst op max 1000 euro blijven. Meer kan ook maar dan moet ik wel echt weten waarom die extra honderden euro's het waard zijn.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ik reis iedere dag met mijn laptop, een goede accu en lichtgewicht zou fijn zijn.

Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Wat betreft het merk, ik heb twee broers die beiden computers bouwen en me hierom bijvoorbeeld asus en lenovo aanraden. Ze kunnen niet voor me een precieze laptop kiezen want ze zijn enorm druk met werken.

Nu heb ik echter een laptop gezien voor 699 euro, namelijk de volgende: Acer 2-in-1 laptop SP314-51-55XT. Op papier zijn de specs erg goed, ik heb veel modellen van asus etc vergeleken waar je dan een oudere generatie i5 processor krijgt voor meer geld. Echter zeggen mijn broer dat acer een onbetrouwbaar merk is, wel hebben ze sinds 2014 een nieuwe CEO die het merk hopelijk aan het opkrikken is. Toch raden mijn broers beiden deze laptop af, ook is de behuizing van plastic wat wat minder mooi is. Maar aan de andere kant als me dat 400 euro scheelt vind ik dat niet heel erg.

Ik weet dus gewoon niet goed of het een goede deal is of dat ik toch maar voor een asus of lenovo zal gaan. Kan iemand me meer vertellen over het merk acer in het algemeen en me adviseren wat betreft de 2 in 1 laptops, met dezelfde specs kom je snel al boven de 1000 euro uit zonder dat ik daar direct de meerwaarde van snap voor zoveel geld. Ik sta open voor allerlei adviezen!

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
12 jaar terug was Acer inderdaad een stuk minder. Tegenwoordig doen ze het prima. Helaas blijven mensen maar slechte dingen roepen omdat ze ervaring hebben met een model van 10 jaar terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeHoDo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-02 20:18
Heb zelf de Envy X360. Deze is ideal. Mooie strakke behuizing van metaal / alu.

PSN: plexforce (ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Je kunt ook reviews hier lezen van Acer laptops
Of bijvoorbeeld de redactie van Hardware.Info over een aantal Acer Spin 3's die gereviewed zijn:
https://nl.hardware.info/#search:acer%20spin%203

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-05 18:34

auto660

1991 240 GL Brick

Mijn Acer van 7 jaar oud gebruik ik nog steeds dagelijks. Hij wordt elke dag mee naar school genomen en zwaar gebruikt. Op de accu en het laadsnoer na heb ik er niks mee gehad. Ook de koeling is goed te noemen.

Maar uiteindelijk denk ik dat de kwaliteit per model per fabrikant verschilt.

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:57

P_Tingen

omdat het KAN

Een paar Acers in mijn omgeving gezien die al vrij snel niet fris waren, maar de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat dat inderdaad niet heel recent is. Recenter is wel een Lenovo laptop die echt slecht was en ook slecht werd gerepareerd door Lenovo (als in: meerdere keren teruggestuurd en beschadigd teruggekregen).

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05 09:19
PilatuS schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 14:53:
12 jaar terug was Acer inderdaad een stuk minder. Tegenwoordig doen ze het prima. Helaas blijven mensen maar slechte dingen roepen omdat ze ervaring hebben met een model van 10 jaar terug.
Niet lullig bedoelt maar heb je daar cijfers van of is dat een onderbuik gevoel?

Mijn ervaring is namelijk dat het nog steeds een ruk merk is. Om mij heen zie ik nog steeds veel gebruikers met klachten. Maargoed, dat is mijn eigen omgeving. Ik weet totaal niet in hoeverre dat representatief is voor het merk.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
ChojinZ schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 15:51:
[...]

Niet lullig bedoelt maar heb je daar cijfers van of is dat een onderbuik gevoel?

Mijn ervaring is namelijk dat het nog steeds een ruk merk is. Om mij heen zie ik nog steeds veel gebruikers met klachten. Maargoed, dat is mijn eigen omgeving. Ik weet totaal niet in hoeverre dat representatief is voor het merk.
Ik heb jaren lang in een winkel gewerkt waar ik meer dan 1000 laptop's zelf gerepareerd heb en opgestuurd heb voor garantie naar de verschillende merken. Toen ik daar begon vond ik Acer ook maar niets, alleen in de jaren daar is dat beeld veranderd. Van wat ik daar gezien heb gaat Acer niet vaker kapot dan de andere merken terwijl er wel heel veel van verkocht word omdat ze over het algemeen net wat goedkoper zijn. Qua aantallen verkoopt Acer gewoon heel erg veel, dus dan zal je ze ook wat vaker defect zien. In het begin, dus zo'n 12 tot 15 jaar terug deed Acer het inderdaad minder en dat beeld is bij veel mensen blijven hangen.

Als het dan fout gaat vind ik dat Acer het qua reparatie veel beter doet dan andere merken. Ze repareren in NL en het ging altijd snel en ook goed. Bijvoorbeeld een keer een laptop gehad met een vaag probleem waar ze vrijwel alles vervangen hebben voor de zekerheid. Genoeg merken vervangen dan iets waardoor het niet opgelost is en de boel weer opnieuw terug kan. Nou gebeurt dat sowieso bij ieder merk wel eens, maar ik was altijd zeer tevreden over hoe Acer met reparaties omging. Ik ben zelf wel fan van Asus producten, maar als er een merk is waar ik met reparaties veel gezeik heb gehad is het Asus wel. Ze maken prima spul, maar als het op repareren aankomt deden ze het behoorlijk slecht. Nou heb ik met Acer ook wel eens gezeik gehad door slechte reparaties, maar veel minder dan bij de andere merken.

Los van dat kan je natuurlijk altijd pech of mazzel hebben met een product. Van alle merken gaan er dingen kapot en ik weet geen enkel merk dat echt meer of minder vaak kapot gaat dan het andere merk. De meeste mensen hebben ervaring met een aantal modellen, maar aangezien ik er jaren lang meer dan 1000 gezien heb denk ik dat ik best een goed zicht heb op het grote geheel. (Heb trouwens geen idee hoeveel precies, het kan ook best eens 3000 of meer zijn)

Wil nog wel even zeggen dat 2 in 1 laptop's over het algemeen toch wel vaker problemen hebben. Dit is bij alle merken zo. Nou wil de TS perse zo'n ding, maar ik zou het zelf niet aanraden.

[ Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 23-03-2018 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loodkoper
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14-04 16:27
Ik kan je alleen mijn ervaring met Acer geven en die waren positief. Waren alleen geen 2 in 1 laptops..

Mijn vriendin had een Acer gekocht en ik een Asus met ongeveer dezelfde specs, waarvan de Acer goedkoper was. Ze heeft er nooit problemen mee gehad en we gebruikten de laptops voor dezelfde dingen. Uiteindelijk ging de mijne stuk en heb ik wat anders gekocht. Die van haar ging uiteindelijk 2 keer langer mee voordat die kuren gaf. Zoiets kan toeval zijn natuurlijk, maar naar mijn menig hoeft een Acer zeker geen miskoop te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:10
Acer was gerennomeerd om rotzooi af te leveren begin van de eeuwwisseling. Heel veel DOA en gebreken.
Laatste 5 jaar is Acer zeker niet slechter of beter dan andere merken, heb zelf een Acer laptop gehad en het was een mooi degelijk apparaat.
Garantie bij Acer is wat minder afaik, standaard maar 1 jaar en dat is in NL niet helemaal kosher.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:07
Bad Brains schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 16:09:
Garantie bij Acer is wat minder afaik, standaard maar 1 jaar en dat is in NL niet helemaal kosher.
Echter heb je in NL garantie bij de winkel en niet bij Acer, mocht een winkel jouw geen garantie geven is die in gebreke en niet Acer.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Vergeet ook niet dat een merk niet kan blijven bestaan als het altijd bagger is. Simpelweg omdat de kosten voor garantie te hoog worden en mensen andere merken gaan aanschaffen.
Probleem met elke serie laptop is, dat je vaak pas na een paar jaar weet of ze van goede kwaliteit zijn of waren. 2 in 1 devices zijn uiteraard niet nieuw, maar zijn wel nieuw leven ingeblazen door de Surface Pro's. Dus is het relatief "nieuw"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Bad Brains schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 16:09:
Nederland heeft niets te maken met de garantie die Acer geeft. Volgens Nederlandse standaarden is de verkoper verplicht 2 jaar garantie te geven. Hoe de verkoper dat daarna afhandelt met Acer is niet het probleem van TS. Als TS bij een Nederlandse winkel de laptop koopt, geeft die winkel 2 jaar garantie.

[ Voor 19% gewijzigd door Stoelpoot op 23-03-2018 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-04 21:36

-36-

Trust me. I'm an amateur

Alle waar naar zijn geld. Als de laptop goedkoper is en de hardware beter, moet de besparing ergens vandaan komen. Dat is dan vaak de stevigheid/duurzaamheid van de behuizing. Dat geld natuurlijk wel net zo hard ook voor andere merken.

Ik ben het verder eens met de stelling dat de gemiddelde kwaliteit van Acers de laatste jaren beter is geworden (en die van Lenovo naar mijn idee een stuk minder geworden.)

[ Voor 98% gewijzigd door -36- op 23-03-2018 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:01
Acer was vroeger vooral rotzooi, tegenwoordig is het een stuk beter heb ik het idee.

Houd er ook rekening mee dat Acer zich voorheen vooral in de budgetmarkt bevond. Als je nu bij budget spul kijkt is het allemaal slappe plastic fantastic troep. Asus, HP, Lenovo, allemaal slappe plastic troep waarbij het toetsenbord danst als een malle en de behuizing aanvoelt alsof het elk moment kan breken (en dat ook doet heb ik helaas gezien).
Lenovo maakte vroeger nog wel wat stevig plastic spul, maar na de Essentials B590 is dat ook met elke nieuwe serie slapper geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-05 09:21
uit je TS kan ik nog niet achterhalen wat voor jou de meerwaarde is van een 2-1 laptop.

Voor de taken die je beschrijft zou ik eerder gaan voor een degelijk laptop (en dat kan prima een acer zijn).
Goede specs waar je de komende jaren wel mee vooruit komt. Zeker gezien je studie.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-01 22:53

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Koop geen Lenovo.

Ik heb 5 jaar geleden een G500s gekocht, kortom waardeloze kwaliteit met waardeloze Lenovo software erop welke niet eraf te krijgen is.

- 2x accu kapot
- toetsenbord kapot
- aansluiting om op te laden kapot
- backlight kapot

[ Voor 105% gewijzigd door BroWohsEdis op 23-03-2018 17:48 ]

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
koentjuh1987 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 17:38:
uit je TS kan ik nog niet achterhalen wat voor jou de meerwaarde is van een 2-1 laptop.

Voor de taken die je beschrijft zou ik eerder gaan voor een degelijk laptop (en dat kan prima een acer zijn).
Goede specs waar je de komende jaren wel mee vooruit komt. Zeker gezien je studie.
Ja een echt goede reden heb ik inderdaad niet :P , al heb ik het idee dat ik dan sneller en makkelijker aan het werk ga, zeker in de trein etc omdat je niet zo'n groot ding op je schoot hebt. Ik moet bv voor mijn studie veel leeswerk/markeerwerk doen, wat dan veel makkelijker zal gaan als ik de laptop zo kan inklappen of los kan koppelen van het toetsenbord. Ook werk ik veel vanuit mijn bank thuis, waar dit ook net even wat lekkerder zit, het is dus voornamelijk comfort.

Daarnaast als ik op minimaal 8 gb ram, 256 gb en minstens i5 processor zoek bij laptops, kom je al snel uit op ook minstens 600 euro. Dus ik heb niet het idee dat het qua prijs heel veel verschilt, kwaliteit weet ik natuurlijk niet, maar als het van hetzelfde merk is met dezelfde specs hoop ik dat het niet heel veel verschilt.

Maar jij zegt niet doen dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-05 09:21
Anoniem: 1055013 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 17:59:
[...]

Ja een echt goede reden heb ik inderdaad niet :P , al heb ik het idee dat ik dan sneller en makkelijker aan het werk ga, zeker in de trein etc omdat je niet zo'n groot ding op je schoot hebt. Ik moet bv voor mijn studie veel leeswerk/markeerwerk doen, wat dan veel makkelijker zal gaan als ik de laptop zo kan inklappen of los kan koppelen van het toetsenbord. Ook werk ik veel vanuit mijn bank thuis, waar dit ook net even wat lekkerder zit, het is dus voornamelijk comfort.

Daarnaast als ik op minimaal 8 gb ram, 256 gb en minstens i5 processor zoek bij laptops, kom je al snel uit op ook minstens 600 euro. Dus ik heb niet het idee dat het qua prijs heel veel verschilt, kwaliteit weet ik natuurlijk niet, maar als het van hetzelfde merk is met dezelfde specs hoop ik dat het niet heel veel verschilt.

Maar jij zegt niet doen dus?
de keuze maak je uiteindelijk zelf.
Maar een tablet op de bank moet je ook vasthouden of op je schoot leggen. Neerleggen is ergonomisch gezien niet het meest handige. Persoonlijk leg ik eerder de laptop op de benen zodat ik ook nog wat kan typen etc.
Maar wellicht is een laptop met touchscreen een werkbare optie voor je.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
RutgervdZ schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 14:56:
Je kunt ook reviews hier lezen van Acer laptops
Of bijvoorbeeld de redactie van Hardware.Info over een aantal Acer Spin 3's die gereviewed zijn:
https://nl.hardware.info/#search:acer%20spin%203
Jaaa daar heb ik ook naar gezocht, maar ik kan dit precieze model niet vinden in reviews, alleen wat unboxing filmpjes op youtube gevonden. Ook tweakers heeft er niets over geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
koentjuh1987 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 18:04:
[...]

de keuze maak je uiteindelijk zelf.
Maar een tablet op de bank moet je ook vasthouden of op je schoot leggen. Neerleggen is ergonomisch gezien niet het meest handige. Persoonlijk leg ik eerder de laptop op de benen zodat ik ook nog wat kan typen etc.
Maar wellicht is een laptop met touchscreen een werkbare optie voor je.
Nee dat is zeker zo, maar als het goed is staan de meeste 2 in 1 laptops(niet allemaal) ook op dezelfde manier omhoog als een normale laptop, dus dan kan dat op de bank typen ook, maar heb ik ook nog de keuze om het anders te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Anoniem: 1055013 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 18:10:
[...]

Jaaa daar heb ik ook naar gezocht, maar ik kan dit precieze model niet vinden in reviews, alleen wat unboxing filmpjes op youtube gevonden. Ook tweakers heeft er niets over geschreven.
Nee dat kon ik ook niet vinden, maar het is soms handig om even te kijken hoe laptops in dezelfde serie beoordeeld worden, dat geeft vaak een goed beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Voor in de trein denk ik dat een laptop veel relaxter is. Liever die op je schoot dan een zware tablet in de hand houden. Zelfs een lichte tablet is vaak al niet echt prettig om omhoog te houden. Een scherm zoals dit met i5 en ander spul is best wel zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-04 21:36

-36-

Trust me. I'm an amateur

Zoals terecht opgemerkt door koentjuh1987 en Pilatus is een 2 in 1 meestal net niet. Afgezien van de extra breekbaarheid en gewicht gebruiken de meeste mensen die ik zie hem 95% van de tijd of als laptop of als tablet waarmee je dan met een niet convertible beter en goedkoper uit bent. Je zou evt naar een laptop kunnen kijken waar het scherm helemaal omgeklapt kan worden. Heb je wel enkele van de voordelen van een 2 in 1 maar niet alle nadelen.

Zelf zou ik gewoon voor een klassiek ultrabook laptop achtig iets gaan is degelijk en krachtig en met een goede touchpad heeft een touchscreen ook weinig meerwaarde

Toevoeging: Die Acer is idd een convertible uit 1 stuk (vanwege de 2 in1 benaming ging ik er onterecht vanuit dat het een demontabel tablet gedeelte was)

[ Voor 43% gewijzigd door -36- op 24-03-2018 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
-36- schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 19:33:
Zoals terecht opgemerkt door koentjuh1987 en Pilatus is een 2 in 1 meestal net niet. Afgezien van de extra breekbaarheid en gewicht gebruiken de meeste mensen die ik zie hem 95% van de tijd of als laptop of als tablet waarmee je dan met een niet convertible beter en goedkoper uit bent. Je zou evt naar een laptop kunnen kijken waar het scherm helemaal omgeklapt kan worden. Heb je wel enkele van de voordelen van een 2 in 1 maar niet de nadelen. Zelf zou ik gewoon voor een klassiek ultrabook laptop achtig iets gaan is degelijk en krachtig en met een goede touchpad heeft een touchscreen ook weinig meerwaarde
Oh sorry ik denk dat ik het dan niet helemaal in het topic duidelijk heb staan, ik dacht namelijk dat 2 in 1 ook vaak met het 360 graden scherm is, tenminste zo worden de omklapbare schermen vaak genoemd in verscheidene winkels. Maar ik wil dus inderdaad een laptop waarvan het scherm helemaal omgeklapt kan worden! Heb je dan een advies?

Thanks voor de hulp in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-05 17:22

Croga

The Unreasonable Man

Anoniem: 1055013 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 21:14:
Oh sorry ik denk dat ik het dan niet helemaal in het topic duidelijk heb staan, ik dacht namelijk dat 2 in 1 ook vaak met het 360 graden scherm is, tenminste zo worden de omklapbare schermen vaak genoemd in verscheidene winkels. Maar ik wil dus inderdaad een laptop waarvan het scherm helemaal omgeklapt kan worden! Heb je dan een advies?

Thanks voor de hulp in ieder geval!
Ik heb een tijd lang een Asus Transformer gebruikt; tablet die in een toetsenbord geklikt kan worden. Ik heb nu een Asus Book, zo één met een scherm wat omgeklapt kan worden.
Ik zou zonder enige twijfel onmiddelijk weer terug gaan naar een losse tablet met toetsenbord dock.

De omklappers zijn relatief enorm zwaar. Dat betekend dat ze als tablet niet prettig zijn om te gebruiken.
Dat gezegd hebbende; de tablets met dock hadden indertijd het nadeel dat de docks relatief weinig wogen waardoor hij in laptop modus niet stabiel stond.

Al met al is de overweging heel sterk afhankelijk van het gebruik; gebruik je hem vooral als laptop en sporadisch als tablet, ga dan voor een omklapper en realiseer je dat je die niet prettig in één hand kunt houden. Wil je hem echt serieus als tablet gebruiken, ga dan voor eentje met dock. Zorg vervolgens dat hij een goede thunderbolt poort in de tablet zelf heeft zodat je hem op een vaste werkplek met scherm en los toetsenbord/muis kunt gebruiken. Op die manier heb je de laptop modus veel minder vaak nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik zou eerder kiezen voor een lichte 13" of 15" Ultrabook wanneer je het ding voornamelijk als laptop wil gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 06-05 04:31

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 𝗁𝗈𝖾𝖿𝗍 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Acer is zeker degelijk, nieuwe Aspire 5 series (zie reviews: Acer Aspire 5 - Vlotte hardware voor je geld) zijn heel fijn (kennis heeft er een).

Daarnaast zijn Asus Ultrabooks hele fijne, lichte laptops.
pricewatch: Asus VivoBook A540UA-DM095T (Qwerty toetsenbord)

𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾

Pagina: 1