Lijkt me sterk. Zonder reden zomaar even een webwinkel pullen zonder langere dialoog is ook niet iets wat je zomaar doet. Tenzij het overduidelijke oplichting of iets dergelijks is. MaxICT is na een lang topic en structureel geklaag er toen even uitgezet (in de Pricewatch-listing) maar al die winkels zijn natuurlijk net zo goed klanten van Tweakers.net, het is niet dat ze zomaar eventjes zonder reden allerlei sites er uit wieberen, dan ben je zo ook je relevantie kwijt.
Ik kan me voorstellen dat als je ook al voor bij Bol.com een betaalde subwinkel bent, die zelf al een Pricewatch-abonnement heeft, dat het eigen abonnement qua baten wellicht niet opweegt tegen de kosten.
Denk dat het merendeel van de techneuten dat soort Chinese producten toch liever zelf bij de bron haalt, in plaats van 2 x de reguliere prijs aftikt. Dan moet een Pricewatch-abonnement wel wat sales opleveren.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn