Winkel verdwenen uit Pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasGrob
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15-04-2021
Gisteren heb ik een Koptelefoon bested bij www.xiaomiproducts.nl . Alleen ik zie vandaag als ik naar Pricewatch ga om even te kijken, dat de winkel hier verdwenen is. (pricewatch: Bluedio T2 Foldable Style (Zwart) Hoe kan dat? Op de site is die nog op voorraad en aanwezig.

Mvg,

Tomas

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ze hebben blijkbaar hun producten uit de PW gehaald of ze zijn gestopt. Of uit de PW geknikkerd, natuurlijk.
https://tweakers.net/shop...xiaomiproducts/overzicht/

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasGrob
Room42 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 13:26:
Ze hebben blijkbaar hun producten uit de PW gehaald of ze zijn gestopt. Of uit de PW geknikkerd, natuurlijk.
https://tweakers.net/shop...xiaomiproducts/overzicht/
Ahh, ik zie het. Vindt het wel een beetje raar. Gisteren stonden er nog genoeg prodcuten van hun erop. En heb gister avond iets bested. En alles is weg :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Da's wel apart, ja. Ik ben ook wel benieuwd naar de reden. Maar ik zou wel even Googlen of het bedrijf nog wel bestaat (en je dus je producten gaat krijgen).

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasGrob
Room42 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 13:40:
Da's wel apart, ja. Ik ben ook wel benieuwd naar de reden. Maar ik zou wel even Googlen of het bedrijf nog wel bestaat (en je dus je producten gaat krijgen).
Site bestaat nog en de factuur is vanaaag ook binnen gekomen. Ik wacht wel af of mijn product binnen komt. En anders zou het wel raar zijn. Koptelefoon kostte €40,- :D.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 16:55

MsG

Forumzwerver

Als subwinkel van Bol.com staan ze nog wel op de Pricewatch: pricewatch: Bluedio T2 Foldable Style (Zwart)

Die Bol.com Plaza linkt namelijk door naar de reseller Xiaomi products.

Kan me voorstellen dat deze manier een stuk goedkoper is, omdat ze zo meeliften met het Pricewatch-abonnement van Bol. Vind het wel slim ;-).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:17

WCA

Laatste tijd zijn er wel meer winkels verdwenen (en ook weer teruggekomen) waaronder whinkel en maxict

Share and Enjoy!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
GreNade schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 15:23:
Laatste tijd zijn er wel meer winkels verdwenen (en ook weer teruggekomen) waaronder whinkel en maxict
wat betreft maxict, daar loopt een apart topic over: Suggestie: MaxICT weren van tweakers.net pricewatch

Dat deze tijdelijk uit de pricewatch was kan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:17

WCA

Viper® schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 15:26:
[...]

wat betreft maxict, daar loopt een apart topic over: Suggestie: MaxICT weren van tweakers.net pricewatch

Dat deze tijdelijk uit de pricewatch was kan dus.
Daarom juist, ik vermoed dat ze naast maxict naar meer feeds zijn gaan kijken, en toch meer webwinkels met een niet al te betrouwbare feed hebben gevonden.

Share and Enjoy!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 16:55

MsG

Forumzwerver

Lijkt me sterk. Zonder reden zomaar even een webwinkel pullen zonder langere dialoog is ook niet iets wat je zomaar doet. Tenzij het overduidelijke oplichting of iets dergelijks is. MaxICT is na een lang topic en structureel geklaag er toen even uitgezet (in de Pricewatch-listing) maar al die winkels zijn natuurlijk net zo goed klanten van Tweakers.net, het is niet dat ze zomaar eventjes zonder reden allerlei sites er uit wieberen, dan ben je zo ook je relevantie kwijt.

Ik kan me voorstellen dat als je ook al voor bij Bol.com een betaalde subwinkel bent, die zelf al een Pricewatch-abonnement heeft, dat het eigen abonnement qua baten wellicht niet opweegt tegen de kosten.

Denk dat het merendeel van de techneuten dat soort Chinese producten toch liever zelf bij de bron haalt, in plaats van 2 x de reguliere prijs aftikt. Dan moet een Pricewatch-abonnement wel wat sales opleveren.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Pagina: 1