Kan ik dit aansluiten?

Pagina: 1
Acties:
  • 332 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pronkje
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:57
Mijn vraag is,ik ga een nieuwe av/receiver kopen de Denon AVR-X2400 de Sony STR-DN860 of de Yamaha R-N303D,nu heb ik speakers van Harman/Kardon,nu is mijn vraag kunnen die op de nieuwe av receiver qua aansluiting.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Passieve speakers? Dat moet geen probleem zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:30
Wat is het typenummer van de speakers? Dat maakt het makkelijker om je van de juist info te voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pronkje
Tsurany schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 12:21:
Passieve speakers? Dat moet geen probleem zijn.
Oke bedankt voor de snelle reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pronkje
Lumics schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 12:22:
Wat is het typenummer van de speakers? Dat maakt het makkelijker om je van de juist info te voorzien.
HKTS 30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:05

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Standaard 5.1 setje, ja die kun je aansluiten. SUb inregelen moet je ff goed op letten, weet niet of je achter op de sub nog regelinstellingen hebt qua gain en cutoff (vermnoed van niet).

Zou zelf zeker voor de Denon gaan, mooie receiver en heeft Audissey dus kan je set inregelen naar je ruimte. Weet niet of de andere merken iets dergelijks hebben. Bij Pioneer heet het MCACC iig.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pronkje
The Eagle schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 13:04:
Standaard 5.1 setje, ja die kun je aansluiten. SUb inregelen moet je ff goed op letten, weet niet of je achter op de sub nog regelinstellingen hebt qua gain en cutoff (vermnoed van niet).

Zou zelf zeker voor de Denon gaan, mooie receiver en heeft Audissey dus kan je set inregelen naar je ruimte. Weet niet of de andere merken iets dergelijks hebben. Bij Pioneer heet het MCACC iig.
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-10 14:06

FeaR

In GoT we trust

Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Bovenstaande template is er niet voor niets. Die is er om een topic vanaf het begin van volledige informatie te voorzien. De template weghalen en dan ook de helft van de informatie niet noemen is niet hoe een topic op GoT hoort te zijn. Zeker ook niet omdat er geen eigen inzet is geweest om zelf informatie in te winnen. Je hebt geluk dat de antwoorden al gegeven zijn.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.