Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Begrijp dat de Europese Sony FDR-AX53 op 4K slechts 25fps opneemt, terwijl de US versie 30fps opneemt.
Bestaat er een hack om de EU software te upgraden, of is er een andere manier om het EU product toch op 30fps/ 4K te draaien?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trainz2009
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-09 13:21
Jazeker, met het trucje op YouTube: Sony AX53 PAL to NTSC Tutorial is het te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:31
Mag ik vragen hoe je op dit topic bent gekomen? Want de topicstarter is na het posten van dit topic, in 2018, niet meer online geweest hier, en zal dus je antwoord hoogstwaarschijnlijk niet meer zien. En de vraag is of het bijna 4 jaar later nog heel erg nodig was :+

[ Voor 12% gewijzigd door Hahn op 19-12-2021 00:56 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trainz2009
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-09 13:21
Hahn schreef op zondag 19 december 2021 @ 00:54:
[...]

Mag ik vragen hoe je op dit topic bent gekomen? Want de topicstarter is na het posten van dit topic, in 2018, niet meer online geweest hier, en zal dus je antwoord hoogstwaarschijnlijk niet meer zien. En de vraag is of het bijna 4 jaar later nog heel erg nodig was :+
Ik zocht even op wat mijn camera op dit moment kost. Keek gelijk even bij het Forum. Zag dat er nog geen reactie was, dus als mensen in de toekomst deze vraag hebben dan zien ze direct het antwoord :).

Dit topic is gesloten.