Vraag

• Frazzy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-11-2025
Mijn vraag
Ik wil graag ziggo sport totaal go gebruiken op mijn MI box.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik een mi box met onder andere Kodi en netflix enz

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Ik heb al geprobeerd om de app te sideloaden maar die loopt vast.
- Casten is geen optie aangezien we geen hardware hebben waarop de app draait.
- Ik heb geprobeerd om via puffin browser de site te bezoeken en dat gaat goed tot ik de silverlight plugin moet installeren...

Iemand nog een suggestie? Zou zo fijn zijn als ik alles in één apparaatje kan stoppen.

Thanks!

Alle reacties

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:38
Heeft dat apparaat root?

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Heb je zelf Ziggo thuis? Waarom niet gewoon via de kabel dan?

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-01 10:40
Op mijn Android TV heb ik de Ziggo Go app sideloaded staan. Dat werkt goed, al is het scherm bij de menu's gedraaid zoals je het op een telefoon gebruikt. Verder heb ik een Logitech K400 keyboard met trackpad aangesloten voor de bediening.

Zit wel met smart te wachten op de Ziggo Go app voor AndroidTV. Lijkt me toch een stuk beter te werken.

• Frazzy
Nee, ik heb hem niet geroot. Wat voor oplossing had je dan in gedachten?
FiXeR.nl schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:06:
Heb je zelf Ziggo thuis? Waarom niet gewoon via de kabel dan?
Nee ik heb geen Ziggo maar kpn ivm glasvezel.
GH45T schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:11:
Op mijn Android TV heb ik de Ziggo Go app sideloaded staan. Dat werkt goed, al is het scherm bij de menu's gedraaid zoals je het op een telefoon gebruikt. Verder heb ik een Logitech K400 keyboard met trackpad aangesloten voor de bediening.

Zit wel met smart te wachten op de Ziggo Go app voor AndroidTV. Lijkt me toch een stuk beter te werken.
Dat is maf, bij mij krijg ik het splashscreen en dan een melding dat de app is gestopt. Welke versie heb jij? Ik heb 1.7.0 (laatste versie).

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:38
Frazzy schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:55:
[...]

Nee, ik heb hem niet geroot. Wat voor oplossing had je dan in gedachten?
Als je root hebt werken die apps vaak niet, maar dat is dus niet het geval. Welke Android versie draait je box?

• Frazzy
418O2 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:55:
[...]

Als je root hebt werken die apps vaak niet, maar dat is dus niet het geval. Welke Android versie draait je box?
Android tv versie 6

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-01 10:40
Frazzy schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:55:
[...]
Dat is maf, bij mij krijg ik het splashscreen en dan een melding dat de app is gestopt. Welke versie heb jij? Ik heb 1.7.0 (laatste versie).
Heb sowieso Ziggo Go, niet Ziggo sport totaal Go. De Ziggo go versie welke ik gebruik is 2.3.15. Volgens mij wordt deze niet geupdate omdat ik hem heb gesideload. Heb de app begin juni 2017 eens geïnstalleerd en sindsdien gebruik het zeer sporadisch. Heb Ziggo kabel TV, dus zonder Horizon box en dergelijke, maar op deze manier kan ik toch terugkijken. Voor opnemen heb ik een 64GB USB stick in de TV zitten.

Edit: overigens een Sony KDL-55W807C met ik meen Android 6.0.1.

[ Voor 4% gewijzigd door GH45T op 23-03-2018 10:00 ]

• Frazzy
GH45T schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:59:
[...]

Heb sowieso Ziggo Go, niet Ziggo sport totaal Go. De Ziggo go versie welke ik gebruik is 2.3.15. Volgens mij wordt deze niet geupdate omdat ik hem heb gesideload. Heb de app begin juni 2017 eens geïnstalleerd en sindsdien gebruik het zeer sporadisch. Heb Ziggo kabel TV, dus zonder Horizon box en dergelijke, maar op deze manier kan ik toch terugkijken. Voor opnemen heb ik een 64GB USB stick in de TV zitten.

Edit: overigens een Sony KDL-55W807C met ik meen Android 6.0.1.
Daar zal het verschil wel in zitten dan. De sport totaal app is een nog minder grote prio voor Ziggo dan de algemene app...
Pagina: 1