(Nieuwe) wasmachine Touchscreen Hell!

Pagina: 1
Acties:
  • 4.687 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Topicstarter
BACKSTORY:

Nadat mijn oude AEG wasmachine was gaan roesten en bijna omviel en begon te ratelen (echter was de roest door de situatie en omgeving, niet de kwaliteit of ouderdom zelf!), was ik genoodzaakt een nieuwe aan te schaffen.

Vervolgens dacht ik, we zijn nu 10 jaar verder dus dacht ik sitting on my ass and making life more efficient here i come!!

Mja, niet dus.

Waarbij de functies van alles van mijn vorige AEG echt perfect werkte met draaiknoppen, en stevige lades, etc. etc., en ook nog gewoon relatief stil, is de nieuwe verre van dat alles.
Met name is het optie menu, de het punt des doods...

Touchscreen....(ipv draain knop met alle functies EN opties).

TO THE POINT:

Mijn nieuwe AEG (lgfb84gw)
Het probleem is dat bij elke druk op de knop op het touchscreen, of niet werkt, of tevaak door de opties vliegt, of soms harder of langer moet drukken voordat hij reageert.

Dit is echt enorm frusterend, en gezien ik na veel onderzoek merkte dat elke huidige in de prijsklasse (500-600) wel een digitaal probleem heeft (of niet, maar dan wel weer wat anders, iets dat mijn vorige totaal NIET had).

En dus echt 0,0 verwacht van customerservice van AEG zelf, ben ik eerst hier maar even gaan landen om te peilen wat de ervaringen zijn, de oplossigen, en waar ik echt niet mijn energie aan hoef te verliezen.

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:02
Ik denk dat je wasmachine gewoon kapot is?

Have a wheelie good weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Wat @FragDaddy zegt. Heb je dat ding bij AEG zelf gekocht omdat je 0,0 verwacht van hun customerservice? In eerste instantie neem je toch contact op met de zaak waar je 'm hebt gekocht?

Volgende keer gewoon bij CoolBlue bestellen :X

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Heb je je vooraf laten informeren over opties en het touch screen, of dacht je "goh, wat leuk! laat ik die maar doen?"

Zelf recent een nieuwe warmtepompdroger gekocht. Vooraf gekeken wat ik zelf zou willen en daarna wat witgoed winkels langs gegaan. Bleek dat de punten waar ik op lette, niet zo relevant waren en kreeg tips waar wel op te letten...

En als ie nieuw gekocht is, wanneer heb je hem gekocht? Vaak heb je nog een service dat als ie niet bevalt, je hem kan / mag retourneren uit coulance (zijn ze niet verplicht als ie al is gebruikt).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• leecher
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-09 12:35
Wij hebben een paar maanden terug ook 2 AEG machines gekocht, een wasmachine en een droger. De wasmachine is een 76672 Pro Tex. Het is een kut apparaat dat niet om kan gaan met vloeibaar wasmiddel (stinkende was) en geen niet-volle machines kan draaien. De machine bedenkt zelf hoe lang een programma moet duren en hoeveel water hij pakt afhankelijk van wat er in de machine zit. Dat laatste stukje 'intelligentie' werkt dus niet want een niet-volle machine = stinkende was.

Wij hebben daarover contact gehad met AEG na van alles geprobeerd te hebben en daar werd keurig op gereageerd. Zij hebben kosteloos een monteur gestuurd die diagnose heeft gedaan. Onze machine werkt in principe zoals het hoort, gewoon kut, maar over de klantenservice van AEG heb ik geen enkele klacht. Gewoon even contact opnemen dus.
Harrie_ schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 08:53:
Wat @FragDaddy zegt. Heb je dat ding bij AEG zelf gekocht omdat je 0,0 verwacht van hun customerservice? In eerste instantie neem je toch contact op met de zaak waar je 'm hebt gekocht?

Volgende keer gewoon bij CoolBlue bestellen :X
Die van ons komt bij Coolblue vandaan en die zei gewoon 'niet elke wasmachine is geschikt voor vloeibaar wasmiddel'. Ja misschien had je dat ff in de product informatie moeten zetten kut, dan had ik in ieder geval in kunnen schatten dat het een slecht apparaat is.
RAZORDUDE schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 05:30:
En dus echt 0,0 verwacht van customerservice van AEG zelf, ben ik eerst hier maar even gaan landen om te peilen wat de ervaringen zijn, de oplossigen, en waar ik echt niet mijn energie aan hoef te verliezen.
onjuiste aanname

Heb je trouwens wel eens zo'n touchscreen pen geprobeerd? kost je een cent of 10 op ali en misschien is je probleem daarmee 'verholpen'.

[ Voor 53% gewijzigd door leecher op 23-03-2018 09:12 ]

Ik heb een betaalde 2025 WinRAR licentie (geen leugen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 11:13

jeka

Support your local club.

Als je 0,0 service verwacht koop je toch een ander merk?

FCG

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:37
Je hebt niet eens geprobeerd contact op te nemen, ga dat anders eerst eens doen in plaats van energie verspillen aan dit topic 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-09 08:49
Sorry mensen, dit is niet een rant-plek. Ten tweede staat het ook nog eens in WVB in plaats van in Witgoed. @RAZORDUDE Wat wil je nou concreet? Als je er niet uitkomt met AEG, open dan een topic over je opties inclusief wat netter taalgebruik. Voor nu een slotje

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.