AAAHHHHH

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-08 09:05
Ik wordt hardstikke GEK van al die nieuwe en tering dure videokaarten, net 2,5 maand geleden een geforce SDR gekocht, nadat ik heb op m'n BE6-II had geplugd heb ik er een minuut of 5 naar zitten kijken en dacht "Ja dit is een mooi kaarje hier kan ik wel even mee vooruit."
Maar nu heb ik het gevoel of ik alweer mateloos ver achter lig, vergeleken met de NV15 en de V5 5500.
EN dan praat ik nog niet een over de prijzen!

Tering Kolere!!!
Animal-X

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Shi'ngoth
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Man, zeur niet...

Ik heb zelf een VooDoo3-3000 en haal in quake3 op 800x600 IN WIN2K!! 80 fpz ofzo... en ik kan ALLE andere spellen met gemak spelen.... en dat blijft nog wel ff zo...

Alleen zodra HalO komt, ga ik upgraden..... dat spel gaat h33rs3n

}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;:r<P><BR>

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

He what can I say? That's computer business.

We like it fast, we like new developments, we like price cuts :9

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

ja..die nieuwe kaarten zijn allemaal wel weer wat sneller enzo, maar niet het geld waard hoor! (voor de MEESTE mensen dan... :))

ik heb zelf een tnt2ultra, die is nog snel genoeg. Als ik zie hoe unreal tournament erop draait...ik heb geen 600 piek over voor een paar frames/sec meer (ok..en misschien ietsje mooier beeld, maar dat maakt ook niet errug veel uit)

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-08 09:05
TUURLIJK Shi'ngoth 80 fps in Q3 met een V3,
dacht het niet he, ja met een P3 1 gig proc mischien, en bovendien gaat het niet alleen om de snelheid in fps maar ook om de krafische kwalitiet en die is bij een geforce toch net iets beter dan bij een V3.

P.S. ik kan het weten ik heb net m''n V3 3000@ 201Mhz weg gedaan voor die geforce en dit was echt de moeite waard.

Animal-X

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Banshax
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-06 14:03
hehe wist wel dat je die hogere stepping voodoo`s stevig kon clocken >:) >:)
trouwens, met nu een gforce zit je goed genoeg hoor, maar als je het baste van het baste wilt, zul je moeten dokken :) [hard dokken!] of af en toe generatie overslaan.
Nv20 / Rampage >:)

Verwijderd

En als het waar is shi'ngoth : hoe wou
je dat meten?
Pagina: 1