Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijmenIJzerman
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23-03-2024
Is de be Quiet! Dark Rock Pro 3 goed genoeg voor het overclocken van een i7-8700k naar max 4,9Ghz?
...

Deze vraag is gebaseerd op mijn nieuwe systeem die ik bouw voor school/werk en om af en toe eens een game te spelen!

...

Ik ben relatief nieuwe op dit gebied dus heb me voor zover mogelijk hierop ingelezen. Ik hoor het meest dat dit wel mogelijk is maar wilde het toch nog even op z'n Nederlands horen ipv. de Engelse video's (is niet mijn sterkste kant :) )

Beste antwoord (via ThijmenIJzerman op 23-03-2018 22:50)

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
De Dark Rock Pro 3 is gespecificeerd op 250W TDP. Een i7-8700K zit zo uit mijn hoofd onder de 100W. Gecombineerd met het feit dat dit een prima koeler is, maar de heatspreader van de CPU juist weer wat zwake hitteoverdracht heeft verwacht ik niet al te veel problemen, zolang je het voltage een beetje fatsoenlijk houdt.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
De Dark Rock Pro 3 is gespecificeerd op 250W TDP. Een i7-8700K zit zo uit mijn hoofd onder de 100W. Gecombineerd met het feit dat dit een prima koeler is, maar de heatspreader van de CPU juist weer wat zwake hitteoverdracht heeft verwacht ik niet al te veel problemen, zolang je het voltage een beetje fatsoenlijk houdt.