Korte vraag Oculus Rift

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TobiasW013
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 29-06-2021
Beste,

Korte vraag waar ook maar een kort antwoord op hoeft.
Mijn laptop voldoet op alle punten behalve 1 volledig aan de eisen voor gebruik van de Oculus Rift, behalve de grafische kaart deze zou niet genoeg zijn.

Nu heb ik momenteel een laptop met een quadro M1000M, gaat de oculus hier ook op draaien of werk dit nogsteeds niet en krijg je dan alsnog zwart beeld en geen output door de oculus?

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:57
https://ocul.us/compat-tool
http://dl4.htc.com/vive/ViveCheck/ViveCheck.exe

Tools voor de rift en vive om te kijken of het kan. Dit had je zelf ook wel kunnen vinden...

[ Voor 38% gewijzigd door 418O2 op 22-03-2018 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TobiasW013
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 29-06-2021
@418O2 Deze heb ik ook gerunt echter geeft deze aan dat hij continu de dgpu (intel onboard) gebruikt voor de test welke een known issue is bij beide test.. Vandaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fitzer
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-10 06:53
Het wordt niet officieel ondersteund, maar met een beetje tweaken zou je het wel kunnen draaien. De vraag is alleen wat het resultaat is. Hier wordt aangegeven dat het beeld stottert.

Zoals je ook kan lezen weet je het niet zeker totdat je het met een echte Rift test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 16:12
TobiasW013 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:27:
@418O2 Deze heb ik ook gerunt echter geeft deze aan dat hij continu de dgpu (intel onboard) gebruikt voor de test welke een known issue is bij beide test.. Vandaar
Moet je met een dual grafische kaart niet specifiek aangeven dat je de software met de nvidia kaart wil starten?

Verder heb ik het voor de grap een keer geprobeerd op mijn laptop met een intel HD520 en daar werkte de software wel, ik had alleen een max fps van 5 in de demo game.

Misschien dat een film ofzo nog zou kunnen maar games absoluut niet.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.