Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

RFID pasje kopiëren

Pagina: 1
Acties:
  • 2.223 views

• a6racer
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024
Sinds kort hebben wij in Dronten gecentraliseerde vuilcontainers welke we met een pasje kunnen openen om afval te storten.Elk gezin is daarbij voorzien van 1 RFID-pasje.
Bestaat de mogelijkheid om de code uit te lezen en te kopieren naar de bekende blauwe RFID tags, zodat we het pasje thuis houden, en in elke auto ook een 'pasje' hebben liggen?

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:30

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Er zijn wel tutorials op internet te vinden waar je mogelijk wat mee kan. Het is wellicht sneller/goedkoper om eens bij de gemeente te informeren of je (tegen betaling?) niet meerdere pasjes kunt krijgen.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
https://timdows.com/proje...e-to-clone-a-mifare-card/

Meestal zijn dit mifare pasjes, toen ik zocht op een tutorial kwam ik toevallig eentje tegen waar men een afvalpasje kopieert ,wellicht heb je er wat aan.

Ik ga er maar even van uit dat je je eigen pasje kopieert en niet die van de buren :+

Try SCE to Aux

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Het algemeen beleid #verbodenhacken

Beveiliging omzeilen (ongeacht waarom je dat wilt) is niet een onderwerp dat wij op GoT besproken willen zien. Dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.