Welke game headset voor €80,-?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik hoop heel erg dat iemand mij hier kan helpen. Ik wil graag een gaming headset kopen, het mag een fatsoenlijke zijn. Ik zie bedragen van 300/400 euro voorbij komen, dat vindt ik persoonlijk te overdreven. Ik zoek meer een headset van rond de 80 euro. (Als er eentje van tegen de 100 euro nou echt zoveel beter is, is ook prima.) Ik ben geen echte gamerd maar ik wil voor het spel Fortnite op de PS4 graag een headset dat je vijanden kan horen lopen, kisten hord rinkelen terwijl je ze nog niet ziet etc. Nu was ik er al achter gekomen dat dat 7.1 surround systeem heet maar niet elke headset is compatibel voor de PS4 waar wel het systeem in zit.

Nu is mijn vraag:

Welke headset kan ik kopen voor rond de 80 euro,- waar 7.1 surround in zit en wat ook compatibel is op de PS4?

Bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juh
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 08-07-2022

Juh

Dit is een goede
https://www.googleadservi...SsAKHZtTCiYQwg8IJQ&adurl=

[ Voor 3% gewijzigd door Juh op 22-03-2018 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Kijk hier eens: reviews: Vijf gameheadsets van 100 euro - Gelijke prijs, grote verschillen

De Logitech G433 ziet er goed uit volgens de review. Kijk trouwens niet naar 7.1, dat is een zinloze gimmick. Elke stereo headset zal je prima vertellen waar vijanden vandaan komen via gesimuleerd surround geluid.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morelleth
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06:03
In de pricewatch is dit zo terug te vinden. Staan letterlijk die parameters bij.
Surround sound, max prijs invullen en ps4 compatible.
En er staan enorm veel roundups online.
Ook hier staan er meerdere, zoals net boven gelinkt werd.

[ Voor 6% gewijzigd door Morelleth op 22-03-2018 11:03 ]

D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimpbizkitnl
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-08 03:51
Ik had eerst een steelseries, maar die microfoon was gewoon te kort waardoor anderen mij niet konden horen. Ik heb daarna gewoon goed geluisterd op discord wie het beste te verstaan was. Ik ben toen uitgekomen op de HyperX Cloud. product: Kingston HyperX Cloud II

Tot op vandaag de dag onwijs tevreden mee. Speel soms uren achterelkaar (dota2) met dat ding op m'n kop. Nergens last van. Ik zie dat hij ook compatible is voor de PS4.

[ Voor 0% gewijzigd door Pimpbizkitnl op 22-03-2018 11:12 . Reden: typo's spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Turtle Beach Ear Force PX24 Hier lees ik hele goede reviews over op bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verder is compatibel soms wel een grappig iets soms moet je bepaalde software daarvoor downloaden. Dat ben ik overigens niet van plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juh
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 08-07-2022

Juh

Daarom gaf ik ook deze aan, aangezien deze heel makkelijk te koppelen is met je PlayStation

https://www.bol.com/nl/p/...BEgLCY_D_BwE&gclsrc=aw.ds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Juh schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 11:48:
Daarom gaf ik ook deze aan, aangezien deze heel makkelijk te koppelen is met je PlayStation

https://www.bol.com/nl/p/...BEgLCY_D_BwE&gclsrc=aw.ds
Klopt, die zat ook in mijn lijstje. Iemand ervaring met die en zegt dat is een goede koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-07 17:06
Ik vind dat ding prima, redelijk goed geluid (je hoort de tegenstanders en je hoort de kisten). Hij is gemakkelijk aan te sluiten (zowel pc als PS4) en kan een avondje mee, en anders sluit je hem aan op een powerbank om op te laden.

Nadeel: hij is wel wat breekbaar in de scharnieren. Zowel enekele van mijn vrienden als ikzelf hebben deze headset en is bij de scharnier kapot.
Nu met ducktape aan elkaar getaped, niet het mooiste, wel de goedkoopste oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:40

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 10:45:
Beste,

Ik hoop heel erg dat iemand mij hier kan helpen. Ik wil graag een gaming headset kopen, het mag een fatsoenlijke zijn. Ik zie bedragen van 300/400 euro voorbij komen, dat vindt ik persoonlijk te overdreven. Ik zoek meer een headset van rond de 80 euro. (Als er eentje van tegen de 100 euro nou echt zoveel beter is, is ook prima.) Ik ben geen echte gamerd maar ik wil voor het spel Fortnite op de PS4 graag een headset dat je vijanden kan horen lopen, kisten hord rinkelen terwijl je ze nog niet ziet etc. Nu was ik er al achter gekomen dat dat 7.1 surround systeem heet maar niet elke headset is compatibel voor de PS4 waar wel het systeem in zit.

Nu is mijn vraag:

Welke headset kan ik kopen voor rond de 80 euro,- waar 7.1 surround in zit en wat ook compatibel is op de PS4?

Bedankt!
Wees je er wel van bewust dat de mogelijkheden om surround sound te horen met een headset zeer beperkt, zo niet onmogelijk, zullen zijn. Daarvoor zitten de speakertjes veel te dicht op elkaar en allemaal direct op je oor.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 13:40
De Hyper X Cloud II. Precies waar je naar zoekt en geschikt voor PS4.
Pagina: 1