Request: filter op aantal prijsvermeldingen (pricewatch)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jamsi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 11:44
Zou het mogelijk zijn om binnen de pricewatch een functie toe te voegen die filtert op het minimum aantal prijsvermeldingen? (zoals dat wel kan met het minimum aantal reviews)

Zeker wanneer ik niet heel specifiek aan het zoeken ben zou dat het zoeken enorm versnellen - je houdt al snel alleen de gangbare modellen over en hoeft niet te scrollen door producten die alleen nog maar ergens bij één webwinkel op de schap liggen.

• jamsi
Ik liep hier vandaag wederom meermalen tegenaan met een zoekopdracht waarbij meer dan 80% van de resultaten maar één of twee verkooppunten had (oude modellen, etc) - ben ik de enige die dit een nuttige feature zou vinden?

Of... is er misschien al een manier om hierop te filteren, maar kijk ik er overheen?

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-10 21:02

servies

Veni Vidi Servici

Je kunt toch ook op 'verkrijgbaar sinds' filteren... Is dat dan geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamsi
Je houdt dan allerlei zoekresultaten die onder "verwacht" staan (al kun je dat volgens mij nog wegkrijgen door 'prijsloos' weg te filteren), en verliest misschien populaire modellen omdat ze "te oud" zijn. Daarnaast blijf je ook alle modellen zien die maar op één plek op de schap liggen - denk aan alternatieve toetsenbord-indelingen bij een laptop. Dan heb ik liever de mogelijkheid om te kijken naar alle producten die bij (bijv.) minimaal 5 winkels te koop zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door jamsi op 18-09-2018 12:06 ]