Ik ben aan het overkklokken geslagen van mijn Duron 700. maar verder dan multipliers 7.5 gaat6 ie niet. Hoe kan ik op dit bordje het voltage aanpassen?
Hoe kom je aan die 850? 8.5*100?
Ik kan alleen 7*110 of 7.5*105, maar met die 7*110 is ie toch sneller...
Ik kan alleen 7*110 of 7.5*105, maar met die 7*110 is ie toch sneller...
ik heb m 8,5*100
heb nog niet met fsb zitten klooien
gaat ook niet echt makkelijk want die dipswitch zit bij mij nogal verstop achter kabels
heb nog niet met fsb zitten klooien
gaat ook niet echt makkelijk want die dipswitch zit bij mij nogal verstop achter kabels
Verwijderd
Op de A7V-E kun je geen core voltage instellen:
kleur de L7 bruggen in en voila: 1,85V
Maarre, UTFS.
kleur de L7 bruggen in en voila: 1,85V
Maarre, UTFS.
Verwijderd
Is er iemand met moederbord die er een Thunderbird 1400 (200 FSB) erop heeft. Ik heb er nu een 1GHZ op zitten en ik wil hem vervangen. Ik heb trouwens Asus gemailed en ze zeggen dat hij getest is tot 1300, dus die kan er zeker op maar ik wil er graag een 1400 erop zetten. Scheelt 2 tientjes. Dus daarom mijn vraag. Bij voorbaat dank.
Verwijderd
Helaas zal je niet verder komen dan 1235 met dit bordje. 'k heb zelf al van alles geprobeerd. 1400 kan je zeker weten wel vergeten
Verwijderd
Dat lijkt me sterk, ze zeggen bij asus dat hij 1300 aan kan met de nieuwste bios versie. En ik zie net een topic dat een gozer een 1400 erin heeft zitten. Alleen loopt zijn comp vast na een paar minuten. Waarschijnlijk heeft hij de laatste bios niet.
dat klopt ik heb een a7ve en een tb 1400 eerst kon ik niet verder dan 1150 maar nu heb ik het met dipswithces en hij doet het gewoon alle op zijn hoogst en hij pakt bij mij 1430.
maar dat neemt niet weg dat hij om de zoveel minuten vast loopt dat is een heel ander verhaal omdat als ik ga internetten met winamp,ie en icq hij binnen een half uur vast zit maar ik kan weer wel nfs5 of sacrifice (wat best een aardig zwaar spel is) een paar uur achter elkaar spelen maar als ik ga csen weer niet
maar ik ben er zelf ook nog niet achter waaraan het ligt
maar dat neemt niet weg dat hij om de zoveel minuten vast loopt dat is een heel ander verhaal omdat als ik ga internetten met winamp,ie en icq hij binnen een half uur vast zit maar ik kan weer wel nfs5 of sacrifice (wat best een aardig zwaar spel is) een paar uur achter elkaar spelen maar als ik ga csen weer niet
maar ik ben er zelf ook nog niet achter waaraan het ligt
Pagina: 1