Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
Als het maar een aantal ontvangers is weet je nog niets. Je zal iets structureler moeten zoeken dan deze manier van willekeurig wat bekijken en hopen dat je net de oorzaak vind.
Onderstaande is inclusief aannames over de omgeving, want er staat weinig in de OP..
Dit heb ik ook ooit gehad. Volgens mij was de oplossing toen om voor die contacts in de Exchange omgeving in te stellen dat 'MAPI richt text format' nooit gebruikt werd. Kan het niet voor je controleren, bij deze klant ben ik geen Exchange beheerder
Dit heb ik ook ooit gehad. Volgens mij was de oplossing toen om voor die contacts in de Exchange omgeving in te stellen dat 'MAPI richt text format' nooit gebruikt werd. Kan het niet voor je controleren, bij deze klant ben ik geen Exchange beheerder
Sinds een half jaar staat de server in de Cloud en kunnen wij niet erg veel aanpassen.lolgast schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 13:36:
Onderstaande is inclusief aannames over de omgeving, want er staat weinig in de OP..
We werken op een Virtual Machine. Helaas heb ik niet veel info....
We werken met Office 2016.
Opgelost....
Platte tekst / html wordt waarschijnlijk ergens in contactpersonen-outlook c.q. exchange opgeslagen.
Als je het contactpersoon in outlook verwijderd, daarna een nieuwe mail maakt zonder
automatisch aanvullen, gaat de mail er wel als HTML uit.
Platte tekst / html wordt waarschijnlijk ergens in contactpersonen-outlook c.q. exchange opgeslagen.
Als je het contactpersoon in outlook verwijderd, daarna een nieuwe mail maakt zonder
automatisch aanvullen, gaat de mail er wel als HTML uit.
Pagina: 1