Clash Royale loopt vast op Nox App Player! Wat kan ik doen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technologyking
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09-04-2018
Mijn vraag
...
Ik speel al een sinds een maand Clash Royale op Nox App Player en daarvoor gebruikte ik Bluestacks App Player.
Maar als ik Clash Royale opstarte op Bluestacks App Player liep die meteen vast en na een lange zoektocht kwam ik terecht op Nox App Player.
Maar daar loopt het vast als ik een gevecht ga spelen.'
Ik vind dit irritant dus heb ik meteen gegoogled op deze probleem en ik heb een vergelijkbare probleem gevonden maar op de verkeerde moment.
Dus ik heb niet echt een oplossing voor mijn probleem kunnen vinden vandaar deze topic op GoT.
Ik heb een Medion E1235T met Windows 10 Home.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Nox App Player
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gegoogled op de probleem maar ik heb niets gevonden over deze probleem.

[ Voor 4% gewijzigd door Technologyking op 22-03-2018 15:33 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 14:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Technologyking schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 09:01:
Mijn vraag
...
Ik speel al een sinds een maand Clash Royale op Nox App Player en daarvoor gebruikte ik Bluestacks App Player.
Maar als ik Clash Royale opstarte op Bluestacks App Player liep die meteen vast en na een lange zoektocht kwam ik terecht op Nox App Player.
Maar daar loopt het vast als ik een gevecht ga spelen.'
Ik vind dit irritant dus heb ik meteen gegoogled op deze probleem en ik heb een vergelijkbare probleem gevonden maar op de verkeerde moment.
Dus ik heb niet echt een oplossing voor mijn probleem kunnen vinden vandaar deze topic op GoT.
Ik heb een Medion E1235T met Windows 10 Home.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Nox App Player
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gegoogled op de probleem maar ik heb niets gevonden over deze probleem.
Buiten het probleem om, ik hoop dat dit een beveiliging is van Supercell zelf. Apps kunnen draaien op de PC zorgt in veel gevallen dat cheaten makkelijker wordt.
Buiten het voordeel wat je met muis/keyboard hebt over een touchscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technologyking
Ik denk niet dat Supercell zoiets kan doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

NOFI maar gezien de topicstart(s), raad ik je gewoon aan om contact te zoeken met SuperCell en dus eerst op het forum of de support-site van ze je issue aan te geven. Je zegt zelf al hier; de ene emulator werkt sowieso niet, de andere loopt vast bij bepaalde handelingen.

Dit is ook niet heel veel anders dan de FAQ van GoT: eerst contact zoeken met de maker / fabrikant / verkoper en als je daar met een kluitje het riet in wordt gestuurd of wettelijk zaken als garantie niet krijgt toegewezen, is het best ok om een topic op GoT te openen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technologyking
Ik heb contact opgenomen met Supercell maar die hebben niet echt een goede oplossing.
Ik moet het gewoon op een smartphone of op een tablet spelen.
Aangezien ik geen smartphone of tablet heb is mijn probleem nog niet opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadvet
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-09 12:57
En wij moeten je nu letterlijk vertellen dat de oplossing van je probleem het kopen van een smartphone of tablet is? Wat verwacht je nu van ons?

i5-6400, r9 280x, 8g ram, BenQ GW2470H, NZXT S340 Black | i5-4570, XFX 7970, 8g ram, Acer X223W, FD Core1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-09 12:12
Ik denk niet dat iemand hier een zinnige oplossing voor kan aandragen, behalve dan wat de ontwikkelaar zelf al heeft aangegeven. Ze bouwen hun game om op een tablet of smartphone te werken. Daar krijg je garantie/ondersteuning voor.

Jij draait die game via een emulatielaag van een derde partij op hardware waarvoor die game niet geschreven is. Geen wonder dat de ontwikkelaar je daar niet mee gaat helpen. Ik zou het dan eerder bij de ontwikkelaar van die emulator gaan proberen, wellicht heeft die meer gebruikers met hetzelfde probleem.

Je gaat toch ook niet bij Nintendo aankloppen als Super Mario Sunshine niet werkt als je dat via een emulator op je PC speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technologyking
Ik heb al naar hun gemaild over deze probleem en ik wacht nog op een reactie van hun.
Pagina: 1