Achterhaalde videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 327 views

Vraag

• Errie94
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-10-2024
Ik heb op dit moment in mijn pc een AMD Radeon R9 380 series zitten.

Is het tijd voor een update of kan ik hem nog laten zitten.

Mijn pc word steeds trager.

Inhoud pc:

Besturingssysteem: Windows 10 Pro 54 bits
Systeenmodel: Gigabyte G1.sniper B5
Processor: Intel(R) Core i5-4460
Geheugen: 16384 MB RAM
DirectX-versie: DirectX 12

mocht er iets niet duidelijk zijn of mocht er wat ontbreken dan hoor ik het graag.

Alvast bedankt.

Alle reacties

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-02 13:26
Minesweeper moet je sowieso op steady 60fps kunnen draaien ;) en de meeste games ook wel. Wat merk je precies? Vermoed eerder dat het aan je storage ligt.

• aminam
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:27
wat zijn je volledige systeem specificaties en waaraan merk je dat hij slomer wordt?
We verwachten iets meer informatie.

B650e | R5 7600 | RX6950XT | Formd T1 | AW3423DW

• Errie94
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-10-2024
Mijn pc is een stuk langzamer geworden. Met het opstarten heb ik geen problemen. Alleen als ik mijn web browser wil openen (chrome) dan duurt het een tijd voordat de standaard pagina's geopend zijn.

Bij BF1 kan ik nu geen servers joinen. Ik wordt er telkens uitgeschopt als de map aan het laden is. Dit is de grootste reden dat ik een oorzaak zoek. Met andere games begint de pc steeds meer moeite te krijgen.

Mijn C schrijf (SSD) heeft nog 38,4 GB van de 237 GB over en mijn D schrijf heeft nog 22,7 GB van de 931GB over. Ik heb de meeste games op de D schrijf geinstalleerd.

Verder heb ik de volgende monitor aangesloten via HDMI:
LG Generic PnP monitor 2560 x 1080 (32 bit) (60 Hz)

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 19:10
De D schijf zit wel erg vol. Tijd voor een grotere opvolger of een 2e ssd waar je BF1 op installeert.

• wtdtd
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-02 21:24
Klinkt inderdaad alsof je pc vol aan het raken is.
Wat ook een factor kan spelen is dat windows gewoon trager wordt na verloop van tijd. Hoe lang geleden is het dat je de os hebt geïnstalleerd?

Ryzen 9 3900x - MSI MEG X570 UNIFY - ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3080 - 128GB HyperX Fury black @3200mhz

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move VB -> CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Geen onderzoek of eigen inzet - niet voor wat je eigenlijke probleem zou zijn, ook niet voor de videokaart die je (waarom?) meent te moeten kopen. Bij dezen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.