WINXP + Mxstream groot probleem!!

Pagina: 1
Acties:

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03-2025
Ik heb via search geprobeerd een oplossing te vinden, maar nog niet gelukt... Dit is het probleem... Ik heb net winXP RC1 geinstalleerd, alleen wanneer ik de alcatel adsl modem ga installeren reboot de pc spontaan. Als ie weer opgestart is is de modem nog steeds niet geinstalleerd! Ik wil het op die PC als primary OS gaan gebruiken, dus ik wil graag me adsl aan de praat krijgen.. Wie weet een oplossing ??????? |:(

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
ja, je oude OS weer opzetten...

Verwijderd

Win XP is dus nog in de beta fase, dan heb je wel eens van dat soort dingen. Die bug meld je ff aan microsoft en dan installeer je weer een gewoon non-beta os erop.

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-04 19:13

ronaz

Wishmaster

RC1 is toch een Release Candidate en officieel geen beta meer?

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 17:47
Is het een USB modem? - dan weet ik het niet

Met de ethernet variant heb ik er iig geen problemen mee.....kep zelf NIETS hoeven installeren :P

Ow jah...ik moet me video drivers alleen nog derop knallen

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Verwijderd

Op zaterdag 14 juli 2001 21:37 schreef ronaz het volgende:
RC1 is toch een Release Candidaten en officieel geen beta meer?
Dat wil natuurlijk nog niet zeggen dat er al (beta of uberhaupt) drivers voor bepaalde apparatuur voor is :)

Verwijderd

Ik heb ook Windows XP RC1 in combinatie met MXSTREAM Alcatel USB maar hier geen problemen.

• PhiKwadraat300
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-05-2023

PhiKwadraat300

Het zou wel JA.

Misschien is het wel ets met je usb /irq sharing met een of ander apparaat.. :? kijk daar es naar.. USB-controller wil wel es irq delen met ene ander app. in mijn pc.. EN dat vinden wij niet leuk ! :(
Pagina: 1