Google Analytics Admin account

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royv1981
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 22-07-2024
Goedenavond,

Ik heb nu voor meerdere sites een Google Analytics account onder mijn eigen e-mailadres.

Nu wil ik al voor al deze account een nieuwe administratrator aanmaken en die moet dan ook alle data inzien die ik nu ook met mijn huidig account kan inzien (dus hoeveel bezoekers er zijn geweest etc).

Ik heb al gevonden hoe ik een user kan aanmaken in google analytics, maar dan zien de nieuwe user niet de huidige data.

Dus weet iemand hoe ik dit in moet stellen?

Graag hoor ik van jullie,

Groeten Roy

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-09 18:08
royv1981 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 18:54:
Goedenavond,

Ik heb nu voor meerdere sites een Google Analytics account onder mijn eigen e-mailadres.

Nu wil ik al voor al deze account een nieuwe administratrator aanmaken en die moet dan ook alle data inzien die ik nu ook met mijn huidig account kan inzien (dus hoeveel bezoekers er zijn geweest etc).

Ik heb al gevonden hoe ik een user kan aanmaken in google analytics, maar dan zien de nieuwe user niet de huidige data.

Graag hoor ik van jullie,

Groeten Roy
Elk account langs met de user waar je nu al toegang mee hebt. En dan het nieuwe mailadres toevoegen.
Jups, dus elk account met het handje nalopen helaas... >:)

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heeft dit met netwerken te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen_ae92
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 16:54
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 20:21:
Wat heeft dit met netwerken te maken?
Omdat het iets met internet te maken heeft lijkt het vast op iets netwerkerigs 8)7

U+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royv1981
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 22-07-2024
Excuses, ik zocht op Google Analytics en toen vond ik hier iets over in dit forum gedeelte. Daarom heb ik het hierin geplaatst. Waar kan ik deze het beste in plaatsen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:21

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@royv1981 dat verplaatsen kan jij niet zelf, dus ik heb het toch even verzet van NT naar IMS.

[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 22-03-2018 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
royv1981 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 18:54:

Dit is nieuw voor mij, dus als je naar Admin -> User Management -> Add new users gaat en je geeft de gebruiker volledige rechten dan kan deze de analytics data niet zien?
Pagina: 1