Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonHeidkamp
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20-09 23:19
Hallo mensen,

Ik hoop dat ik dit post bij het goede onderwerp.
Ik had een klein vraagje ik wil namelijk een videokaart kopen bij de Nvidia webshop. Alleen ik vroeg mij af of iemand hier ervaring mee heeft gehad. Want ik kan niet zo goed vinden of er nog extra kosten bij op komen. Er stond namelijk ook ergens dat het uit Ierland komt en in dat geval zou je alleen BTW hoeven te betalen. Maar in FAQ van Nvidia staat de vraag:" ik woon niet in de VS moet ik dan invoerrechten betalen". Het antwoord daar op is: dat die van toepassing kunnen zijn.

Dus mijn vraag is eigenlijk of er extra kosten bovenop komen?

Groet Ron

Beste antwoord (via RonHeidkamp op 21-03-2018 19:04)

• Hardware Junk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:55
Je betaald de prijs op de website. Dit is inclusief alle kosten. Dus als je in Nederland op de Nederlandse shop besteld, is de prijs inclusief BTW en verzendkosten.

Als je het op bedrijf besteld en je hebt een BTW nummer ingevuld. Wordt de prijs automatisch aangepast naar de prijs excl. BTW na bestellen.

Als je besteld met betalen per bank maken ze een incasso aan. Hier gaat vaak een paar weken overeen. Uiteraard kan je ook per creditcard betalen en heb je het vaak binnen 3 dagen al in huis.

2240 Wp oost + 3300 Wp west + 2KWh accu + 1800 Wp zuid

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:30

br00ky

Moderator Harde Waren
Schopje naar SF.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Hardware Junk
Je betaald de prijs op de website. Dit is inclusief alle kosten. Dus als je in Nederland op de Nederlandse shop besteld, is de prijs inclusief BTW en verzendkosten.

Als je het op bedrijf besteld en je hebt een BTW nummer ingevuld. Wordt de prijs automatisch aangepast naar de prijs excl. BTW na bestellen.

Als je besteld met betalen per bank maken ze een incasso aan. Hier gaat vaak een paar weken overeen. Uiteraard kan je ook per creditcard betalen en heb je het vaak binnen 3 dagen al in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonHeidkamp
@br00ky wat bedoel je daar mee? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:01
Welke kaart wil je dan graag kopen? Alle Nvidia kaarten worden bij heel veel verschillende, Nederlandse, webshops aangeboden (check de Pricewatch) . De uitzondering is de Titan series. Deze verkoopt Nvidia zelf l.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:30

br00ky

Moderator Harde Waren
Het subforum waar ik je topic naartoe heb gemoved. Het is geen technische vraag, maar een vraag over geldzaken omtrent een aankoop, derhalve hoort die hier thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardware Junk
Goldman schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 18:43:
Welke kaart wil je dan graag kopen? Alle Nvidia kaarten worden bij heel veel verschillende, Nederlandse, webshops aangeboden (check de Pricewatch) . De uitzondering is de Titan series. Deze verkoopt Nvidia zelf l.
Nvidia verkoop uitsluitend hun eigen founders edities in Nvidia dozen. Dus van Nvidia zelf. Omdat webshops vaak geheel leeg verkocht zijn door miners, drijft dit de prijs op. Bij Nvidia zijn ze vaak 100 euro goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonHeidkamp
@Hardware Junk dus als ik deze videokaart bestel https://www.nvidia.nl/gra.../pascal/gtx-1080/#buy-now betaal ik 600 euro en niet meer? Dus daarna ook geen brief van postnl dat ik iets moet betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonHeidkamp
@br00ky excuses

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RonHeidkamp schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 18:48:
@Hardware Junk dus als ik deze videokaart bestel https://www.nvidia.nl/gra.../pascal/gtx-1080/#buy-now betaal ik 600 euro en niet meer? Dus daarna ook geen brief van postnl dat ik iets moet betalen?
Klopt. En ik zou opschieten als ik jou was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:43

LankHoar

Langharig tuig

Hij staat als niet op voorraad. Echter zie ik hem in de PW een tikje goedkoper staan, en dan met aftermarket koeler:

pricewatch: Palit GeForce GTX 1080 Dual

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Pagina: 1