en nee, ik houd niet van voetbal... :)
BINGO! Gaat U door voor de koelkast?Op zaterdag 14 juli 2001 19:45 schreef Willem2 het volgende:
of heb je daar speciale moederborder voor?
Al denk ik niet dat je er een Slot 1 PIII inkrijgt, daar zal je wel een socket versie voor moeten halen.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Geen speciale moederborden, het past gewoon niet. Wil je een Slot procje gebruiken moet je altijd 2U of groter nemen.
Sowieso is 1U klote ivm met airflow. Vaak scheelt 1U en 2U bij colo bijna niks in prijs.
Pak dus gewoon lekker een 2U minimaal.
Wil je perse in een 1U kast, dan wordt het een socket mobo met een kleine koeler en met DIMM's die schuin liggen.
Sowieso is 1U klote ivm met airflow. Vaak scheelt 1U en 2U bij colo bijna niks in prijs.
Pak dus gewoon lekker een 2U minimaal.
Wil je perse in een 1U kast, dan wordt het een socket mobo met een kleine koeler en met DIMM's die schuin liggen.
okay, duidelijk!
tnx voor de uitleg!
tnx voor de uitleg!
en nee, ik houd niet van voetbal... :)
Ik heb wel eens een Compaq gezien met twee PII's die horizontaal waren gelegd. Die zouden in principe ook in een 1U rackmount kunnen passen.
Maar je kunt beter een 2U kast nemen. Lagere aanschafprijs, meer ruimte, grote flexibiliteit wat betreft moederplanken die je kunt gebruiken (met 1U moet je bijna alles onboard hebben).
Maar je kunt beter een 2U kast nemen. Lagere aanschafprijs, meer ruimte, grote flexibiliteit wat betreft moederplanken die je kunt gebruiken (met 1U moet je bijna alles onboard hebben).