Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik las de review van de Philips 901f passieve 3D mogelijkheid. Twijfel om hem te kopen ivm Ambilight en 3D! Heb het bij televisiewinkel in Naarden geprobeerd met mijn laptop er aan ....... Maar er gebeurde niets toen ik de bril op had. Zowel met stereoscopic en Bino geprobeerd maar geen resultaat zoals Sim dat uitlegd op het forum/video. Wat doe ik fout? Iemand wel succesvol 3D kunnen zien op de 901F?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 met het programma stereoscopic en met programma Bino geprobeerd. Zelfde films doen het wel op de LG 55 e6v prima zonder die software natuurlijk. Dus filmpjes zijn goed.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Bij Televisiewinkel in Naarden uitgeprobeerd met laptop en stereoscopic en Bino....geen resultaat.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2018 00:17 . Reden: naamfout ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvijssel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2024
Ben je al wat verder gekomen, ik wil dit ook graag weten, want heb ook dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
jvijssel schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 04:12:
Ben je al wat verder gekomen, ik wil dit ook graag weten, want heb ook dit toestel?
Dit is die review met instructies reviews: Philips 901F: de ultieme Ambilight-tv

Zie je dat beeld wel met die lijnen als je er een bril voorhoudt? Misschien hebben latere modellen wel geen filter meer?