Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Advies voor nieuwe (Game) Laptop +-1500 euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Rick89
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 03-08 14:22
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?

Ik gebruik hem vooral 6 maanden per jaar aan boord van een schip vanwege mijn werk. Ik gebruik hem voornamelijk voor films, series en wat gaming.

Wat is je budget?

Rond de 1500 euro lijkt mij mooi

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?

Nee, hij zal 4 keer per jaar mee aan boord of naar huis gaan, thuis zal hij niet zo vaak mee genomen worden. Het gewicht speelt dus geen rol. Ook zal hij 99% van de tijd aan de spanning hangen dus accu duur is geen heel belangrijk item

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren

Zelf heb ik nu al jaren een Dell XPS 17 L702X. Dit is voor mij een perfecte laptop maar deze worden helaas niet meer gemaakt in 17 inch

Een paar belangrijke punten voor mij:

- 17.3 inch
- Goed scherm
- Goed geluid, aan boord onderweg toch wat herrie en moet het vaak doen met de audio van de laptop
- Stevige behuizing, ik ben redelijk lomp dus het is fijn als hij tegen een stootje kan.

Ik ben heel tevreden over mijn XPS 17 maar hij is op, al een tijdje eigenlijk maar ik vind het een hele fijne laptop waardoor ik een nieuwe uit gesteld heb. Deze heeft alles wat ik nodig heb alleen hij wordt te langzaam met spellen en hij krijgt zelfs moeite met goede kwaliteit films (ook na verse windows)

Zelf zat ik te kijken naar de volgende laptops die volgens mij redelijk overeen komen:

- MSI GE73VR 7RE- Raider 1550 euro
Volgens MSI stevige behuizing en goed geluid

- Asus GL702VM
Strak uiterlijk zonder poespas 1600 euro

- HP Omen 17-an040nd
Stevig, vergelijkbare hardware met de rest. vrij prijzig met 1700 euro

Alle 3 dezelfde processor als ik het zo zie en een GTX 1060 wat volgens mij beetje het kaartje is wat in mijn prijsklasse valt.

Ben geen diehard gamer maar ik dacht door nu zn laptop te halen kan ik er weer een paar jaar vooruit kwa hardware.

Zijn er nog andere laptops waar ik naar kan kijken volgens jullie? Zit nu op zee dus zal hem eind mei willen aanschaffen

Bij voorbaat dank,
Rick